2013. június 25., kedd

Angyalok és ördögfiókák (mesesorozat)

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, június 25, 2013
Angyalok és ördögfiókák

Na ménjük vissza kicsit a dedóba, ez a mese sorozat ugyanis nem éppen a tiniknek vagy a felnőtteknek szól. :D Tévében még nem láttam, én DVD-n vettem meg. (nagyon olcsó volt, 300 Ft, szerintem megérte) Bár nem láttam minden részét, de amit láttam az tetszett. 
A karakterek szépen vannak megcsinálva. A története aranyos és én kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de több, mint valószínű, hogy Happy End. ( hiszen mégiscsak mese)

Története: "Ismerd meg a csinos angyalokat: Rafaellát, Urániát, Édit, Nikit, valamint a fiatal ördögfiókákat: Luciuszt, Zrit, Kornéliát és Kabalát! A csinos angyaloknak egy feladata van a Földön. Segíteni egy rájuk bízott emberen és úgy irányítani a sorsát, hogy az jó döntéseket hozzon. Igen ám, de a fiatal ördögfiókák meg azért vannak itt, hogy az embereket a rossz döntések felé irányítsák. De melyik erő bizonyul majd az erősebbnek? A fény vagy az árnyék? A harc kimenetelét nagyban elbizonytalanítja az, amikor egy angyal és egy ördögfióka - Rafaella és Luciusz- szerelmesek lesznek egymásba... "






5 megjegyzés:

FP írta...

Nagyon jó sorozat és inkább a tiniknek szól mert sok félelmetesebb rész is van benne. Egyik kedvencem és amit még nem adtak ki DVD-n azt nem magyarul néztem meg és valami eszméletlen izgalmas volt! Mindenkinek ajánlom! :D Főleg a 2.évad utolsó két részét :DDDD

1995 írta...

Hááát lehet, hogy akkor tiniknek való. Mondjuk én kiskoromban is simán megnéztem bármilyen szörnyes mesét és tesóm is minden ilyesmit megnéz, ezért írtam, hogy inkább kisebbeknek :D
De igazad van ^^ Tényleg nagyon jó mese.

Unknown írta...

Nagyon jó sorozat, csak ajánlani tudom. Nagyon sajnálom hogy nincs a többi rész leforditva :c

Debi írta...

Nem lehet valahogy online is megnézni?

FP írta...

Ha valakit még érdekel, elkezdtük fordítani indavideón Poseidon Subs profil alatt. :)

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review