2013. június 27., csütörtök

Csitt, csitt

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, június 27, 2013
Tartalom:
EGY SZENT ESKÜ
EGY BUKOTT ANGYAL
EGY TILTOTT SZERELEM
A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát.
Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között - és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül.


Véleményem:


Sokáig a kedvencem volt. A könyvet rögtön a megjelenése után vettem meg. Beleszerettem a borítójába és a tartalma is megtetszett. Na meg imádom a rosszfiús szereplőket, úgyhogy muszáj volt beszereznem. Hála könyvsorozatnak még angyal fan is lettem XD Ennek köszönhetően vettem meg későbbiekben a további angyalos könyveimet is.

Szereplők: Kedvenc szereplő: Folt és Nora.
A legtöbb szereplő nagyon tetszett. Amikor már másodszorra olvastam, akkor kicsit már jobban feltűntek a szereplők hibái, de amúgy szerintem nagyon jó karaktereket alkotott az írónő.


Kedvenc rész: 
Nora és Folt a konyhában. *-*


"– Az illatod is jó – mondta Folt. 
– Ezt hívják zuhanynak. – Egyenesen előrebámultam. Mikor nem válaszolt, oldalra fordultam. –  Szappan. Sampon. Meleg víz. 
– Meztelenül. Ismerem a dörgést."
"Tartsd szem előtt, hogy az emberek változnak, de a múlt nem."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review