2013. június 17., hétfő

Éhezők Viadala, Futótűz, A kiválasztott

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 17, 2013
Ez a történet a legtöbb embernek tetszett. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nekem nem. Viszont én rengeteg dolgon kiakadtam miközben olvastam. Na, de menjünk csak szép sorjában.




Tönkrement a laptop :'(


Éhezők Viadala: Bevallom én előbb láttam a filmet és csak utána olvastam el a könyvet.  (A filmről majd külön írok) Szóval megnéztem a filmet és eldöntöttem, hogy elolvasom a könyveket is, úgyhogy mind a hármat beszereztem. Viszont még nem szántam rá magamat az elolvasásra. De, akkor tönkrement a laptopom. Szóval nem igazán volt sok lehetősége az embernek az otthoni idő eltöltésére. A tévében unalmasabbnál unalmasabb adások mentek én meg majd meghaltam... -.-" Szóval kezembe vettem az első kötetet. Mivel, hogy a filmet már láttam tisztában voltam a tényekkel. Tudtam kik a főbb szereplők, mi az Éhezők Viadala, kik élik túl. Szóval különösebb meglepetéseket nem tartogatott. Viszont amit a filmben nem értettem azt a könyvnek hála sikerült a helyére tennem. Gondolok itt arra a jelenetre, amikor esik az eső és Peeta oda adja a kenyeret Katnissnek. Jóóó, gyenge volt a felfogásom és nem akartak a dolgok a helyükre kerülni. XD Szóval a lapokat csak úgy faltam és folyamat dicsértem Katnisst, hogy milyen jó mesélő. Majdnem sírtam is rajta, de csak majdnem. Úgy fejezetem be az olvasást, hogy nagyon érdekelt a folytatás.
Az én kedvenc szereplőim ebben a könyvben: Peeta és Katniss volt, meg még Cinna.




Futótűz: Na innen jön a rossz rész. Mármint számomra. Először is néhol nagyon unalmasnak találtam... meg aztán annyira idegesített! Jobban mondva valaki idegesített, mégpedig a mesélőnk: Katniss. Ahogy előtte írtam az első kötetnél még ódákat zengtem róla, hát itt legszívesebben megfojtottam volna egy kanál vízben -.-" Tudom, tudom... gonosz vagyok. De ez volt a véleményem. Egyszer az egyik sráccal smárol, utána a másikkal és nem tudja eldönteni melyiket szereti... sőt, hogy egyáltalán szereti-e bármelyiket is. Jó vágom én, nagy drámák vannak, meg szörnyűséges körülmények között nőttek fel, de akkor is. Peetat viszont még mindig ugyanúgy szerettem és nem értettem, hogy lehet az, hogy valaki inkább választana egy Galet. Habár az igaz, hogy gyerekkorukban sokat számíthattak egymásra, de hát van egy nagyszerű PEETA! Nem kell Gale. XD Végül kaptunk egy, olyan véget, ami miatt az olvasó a haját tépi. O.o De nem volt para XD mivel már beszereztem a harmadik kötetet is és folytathattam is az olvasást. Há!
Itt már csak Peeta a kedvenc szereplőm.

A kiválasztott: Katniss rögtön az első fejezetben kiakasztott. Csak lestem, hogy mennyire nem tudja eldönteni, hogy érez. Persze ez sokaknak szimpi lehet, de nekem nem volt az. Bocsánat azoktól, akik hatalmas rajongói, de nekem ez a véleményem. Mondom is a példáimat:
Hiányzik Peeta. - Áh, jobb neki, ha meghal. (már, hogy lenne jobb? Bár még ez az amit megtudtam érteni, mert ha nem tudják megmenteni, szegény csak szenved.)
Utálom Galet - Lesmárolom Galte (mi a fene? XD)
Peeta végre itt vagy, úgy hiányoztál! - Utállak Peeta (mondjuk ez miatt még Haymitch is lecseszi és akkor észbe kap)
Szerintem nekem azért nem jöttek be annyira ezek a könyvek, mert talán túlságosan is a valós világot festik le, csak azért kegyetlenebbül. Túl kegyetlen az én lelkivilágomnak. Meghal egy csomó jó szereplő, meghal az is, aki miatt az egész elkezdődött (ez mi már?) Azok közül akiket bírtam, megmaradt kemény kettő szereplő.
Kedvenc szereplőm: Peeta. Imádtam őt! Miatta érdemes volt olvasni ^^


Nem bántam meg, hogy elolvastam ezt a könyvsorozatot. Nem rossz könyvek, sőt nagyon is jók - különben nem is lenne ekkora rajongói tábora -, csak nem nekem való. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review