2013. június 7., péntek

Időtlen szerelem: Rubinvörös, Zafírkék, Smaragdzöld.

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, június 07, 2013
Időtlen szerelem: Rubinvörös, Zafírkék, Smaragdzöld.
Története:
 Átlagos lány, nem átlagos képességekkel. A főhősnőnk, Gwendolyn és Ő egy időutazó. Csakhogy ez nagy felfordulást okoz a családnak, ugyanis ők arra számítottak, hogy a lány unokatestvére Charlotte lesz a család időutazója. Gwendolyn teljesen felkészületlenül csöppen az időutazás világába. Ráadásul még egy arrogáns társat is kap, Gideont. Gwen nem bízhat senkiben és meg kell fejtenie egy nagy titkot is.


Hogyan találtunk egymásra? 
Kedvenc könyvsorozatom - 2 éve. Először a neten találkoztam vele az egyik kedvenc könyves blogomon. Elolvastam, amit írtak róla és úgy döntöttem, hogy muszáj megszereznem. Viszont ez 2010-ben volt én pedig csak 2011-ben szántam rá magamat a vásárlásra. Visszagondolva nem is értem miért. Nos, amikor végre elolvastam, teljesen odáig voltam érte. *-* Sok könyvet vettem előtte, de őszintén szólva mindegyikkel úgy voltam, hogy tetszett az első kötete, de nem érdekelt a folytatása - így nagyon sok olyan könyvem van, amiből csak az első kötete van meg vagy az első kettő. De ennek a könyvnek a vége függővé tett. Tudnom kellett, hogy fog folytatódni. Szóval, ahogy megjelent a másik két kötet, rögtön megvettem őket.(persze sajnos ezekre várni kellett)



A szereplőkről: 
Imádtam az összeset, még a gonosz karaktereket sem tudtam különösebben utálni. Szerintem remekül alkotta meg őket az írónő.
Kedvenceim: nehéz kérdés, mert ahogy már írtam mindegyiküket imádtam, de ha már választani kell ->
Xemerius: A kis vízköpődémon csak a második kötetben bukkan fel, de onnantól kezdve mindenki imádni fogja. Nagyon cuki és vicces.
Gwen: Mégis csak ő a főhősnő és az ő gondolatain át látunk mindent. Remek mesélő és a személyisége is szimpatikus. Imádtam, hogy vicces és jó pár megjegyzésén hangosan felnevettem. Nem reménytelenül szerencsétlen, mint néhány könyvhősnő, akiket állandóan meg kell menteni.
Gideon: Könyvekben és filmekben odáig vagyok a bunkó, beképzelt pasikért. XD Gideon pedig tökéletesen megtestesítette azt a férfifőszereplőt, akiket imádok. Jól nézett ki (ezt Ő maga is tudja), okos, erős, néha bunkó.
Leisli: Végül pedig Gweny legjobb barátnője. Őt azért szerettem, mert tényleg jó barát volt. Mindenki szeretne magának egy ilyen legjobb barátnőt, mint Ő.

A szerelmi szál: Utálom a túl nyálas történeteket és azt se szeretem, ha első látásra halálos szerelem van. Szeretem, amikor eleinte utálják egymást vagy nem vallják be az érzéseiket és ott van a feszültség. Szeretek izgulni az első csókért stb. Szerencsére ebben a könyvben ezt megkaptam.

Ami nem tetszett: Egy apró dolog nem tetszett. Eleinte nem szeretik egymást aztán hirtelen Gideon lesmárolja a lányt, habár a második kötetben erre magyarázatot kapunk. Illetve az nem tetszett még - de ez csak az én kis hülyeségem -, hogy az utolsó oldalakon nem találkozunk a két főszereplővel. :(

Kedvenc részek: Xemerius, amikor narrátort játszik. XD
Gideon vs. Gideon, amikor fejbe csapja a múltbéli énjét.
A legelső csók.
Amikor Gwen szíve összetörik egy időre.









Borító: Nálam az eredetinél nincs jobb. Szerintem nagyon szép és illik a történethez is.

 Ajánlom azoknak, akik szeretik a vicces, romantikus, kalandos és érdekes történeteket.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review