2013. június 28., péntek

Jóslatok hálójában

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, június 28, 2013

Tartalom: "Egy nap a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem nemsokára bekövetkező eseményekre vonatkoznak. A jövendölések pedig szépen sorban beteljesednek. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek.
Három lány a jóslatok nyomába ered. Megpróbálják kinyomozni, ki írja a jövendöléseket. Mit akar elérni a jóslatok írója? Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ? Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez?
Akik a válaszok után kutatnak, az életüket teszik kockára."

Én és a könyv: Na ez egy, olyan könyv ami nem tetszett. Eredetileg azért mentem a könyvesboltba, hogy megvegyem a Crescendot. Viszont megláttam ezt a könyvet. Jó vastag darab.(536 oldal) Arra gondoltam,  mivel hosszú tovább fog tartani. XD Ráadásul tetszett a borító és a tartalom is. Hát tényleg tovább tartott... nagyon nehezen vettem rá magam, hogy végig olvassam. Úgy alapból nem volt gondom a könyvel. Nekem inkább az volt a bajom, hogy nem voltak szimpik a szereplők. Ha pedig a főszereplő nem szimpi, aki az egész sztorit elmeséli, akkor az egész akadozva megy. Nekem ugyanis szükségem van arra a bizonyos szintű szimpátiára a szereplőben.

Szereplők: Ahogy fentebb írtam... nem voltak szimpik. Leginkább a főszereplő nem tetszett... A lány sakkozik és szereti a matekot. Okééé ezt még megemésztettem, mert hát léteznek, ilyen lányok. De az, hogy nem ismer fel valakit, aki évekig a legjobb barátja volt és nem tíz éve látta utoljára... na ez kivitte a biztosítékomat.  

Szerelmi szál: Nem egy volt benne... bár nekem valahogy egyik sem jött be. Ez van... Ja és a hangsúly inkább a nyomozáson van. Végül is aki szereti a nyomozós sztorikat, annak biztosan tetszeni fog.

Ami nagyon tetszett: A fejezetek elején lévő jóslatok. A borító is nagyon tetszik. ^^

Érdekesség: A szerző magyar és bár nekem nem nagyon tetszett a könyv, attól még hatalmas gratuláció neki. Nem lehet könnyű megírni egy ilyen terjedelmes darabot. :D 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review