2013. június 24., hétfő

Pokoli szerkezetek: Az angyal, A herceg

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, június 24, 2013
Cassandra Clare második Árnyvadászos sorozata.


Az angyal:
Tartalom: "A mágia veszélyes – de a szerelem még veszélyesebbAmikor a tizenhat éves Tessa Gray Viktória királynő uralkodása idején megérkezik Angliába, valami rettenetes
vár rá a londoni Alvilágban, ahol vámpírok, boszorkánymesterek és más természetfeletti lények járják az utcákat a gázlámpák alatt. Teslának nincsenek barátai, és egyetlen pillanatra sem érezheti magát biztonságban, ezért menedéket kér az Árnyvadászoktól, akiknek egyetlen célja, hogy megszabadítsák a világot a démonoktól. Ahogy egyre mélyebben merül a világukba, a lány azt veszi észre, hogy egyszerre varázsolja el két legjobb barát, és nem sokára rá kell döbbennie, hogy a szerelem a legveszélyesebb varázslat mind közül."


Hogy találtam rá: Szeretem a régi időkben játszódó sztorikat és a Végzet ereklyéi pedig tetszett. Bár engem az Angyal tartalma nem győzött meg -úgyhogy mázli, hogy utána olvasok a könyveknek. Végül kikönyörögtem, hogy karácsonyra megkapjam. :P

Hát nem tudom... szerintem ez a tartalom nem nagyon tükrözi a könyv igazi lényegét. Ebben a kötetben például nincs annyira a reflektor fényben a szerelem. (van szerelem, de a lényeg nem azon van, a tartalom meg úgy állítja be, mintha másról sem szólna a könyv) Meg ez: Tessa menedéket kér az Árnyvadászoktól - szerintem ez erős túlzás, hogy Ő menedéket kért volna. Azt meg nem is említik, miért ment Londoba. Szóval nekem a tartalom nem igazán tetszik. Na, de elszakadva a tartalomtól. Nekem a Pokoli szerkezetek még jobban tetszett, mint a Végzet ereklyéi. Ez miatt a trilógia miatt lettem igazán Árnyvadász fan. ^^ Előtte is tetszett az Árnyvadász világ, de miután az Angyalt elolvastam már igazán megszerettem őket. Aki nem olvasta a Végzet ereklyéit az is nyugodtan belekezdhet, mert érteni fogja.



Szereplők: 
Tessa: Erős és határozott karakter. Az első kötetben szimpatikus és megkedveltem.
Will: Imádtam. :D A legjobb karakter. Ő az én kedvencem. Nagyon sokat nevettem a beszólásain. 
Jem: Tudom, hogy Ő a jófiú és az úriember, de én különösebben nem kedveltem meg. Habár a legnagyobb gondom vele csupán annyi, hogy én Willért vagyok oda. XD Amúgy szeretem őt is. :D
Nate: Kíváncsi voltam, hogy mit miért tett és kissé csalódtam benne, de azért bírtam is.
Magnus: A rajongók örülhetnek. Magnus itt is feltűnik és itt is egy igazi színfolt. Vicces és jópofa. Bár nincs valami nagy szerepe.
Többi szereplő: Hát én most nem fogom felsorolni az összeset, mert sok van. :D Szóval a több szereplő is jó volt. Nekem legalábbis tetszettek. :D

Szerelmi szál: Itt még nem alakul ki igazán a szerelmi háromszög, de már a tartalom is utal rá, hogy az lesz. Szóval, szerelmi háromszög... mégpedig a szívszaggató típusból. 

Kedvenc rész: 
Padlás jelenet. *-*

Érdekesség: Állítólag, ha a Csontváros sikeres lesz, akkor talán az Angyalt is megfilmesítik. *-*


A herceg:

Én és a könyv: A 18. szülinapomra anyuéktól kértem, hogy had kapjam meg. És hát meg is kaptam. ^^ Kicsit lassabban ment, mint az első. Alap, hogy imádtam, de szerintem kevésbé volt izgalmas, mint az Angyal. Ez a kötet inkább az érzelmekre összpontosított. Hááát... az én érzelmeimet kiakasztotta XD  

Tartalom: "A Viktória-korabeli London mágiával átszőtt alvilágában Tessa Gray végre biztonságban érezheti magát az árnyvadászok körében. Ez a biztonság azonban múlandónak bizonyul: a Klávé szakadár tagjai terveket szőnek Charlotte leváltására az Intézet éléről. Ha Charlotte elveszti a pozícióját, Tessa az utcára kerül, és könnyű zsákmánya lesz a titokzatos Magiszternek, aki saját sötét céljai érdekében akarja felhasználni Tessa képességeit."

Szereplők: Kapunk új szereplőket is. Mindenkiből többet kapunk, de leginkább érzésileg.
Tessa: Ebben a kötetben kevésbé szerettem. Néha nagyon haragudtam rá.
Will: Óh, Will. Úgy sajnáltam őt. Megszakadt érte a szívem. :( Kedvencem. *-*
Jem: Nem szeretem őt. XD Miért??? Miért??? Amikor megcsókolta Tessát ... úgy éreztem, mintha gyomron vágtak volna. XD Ezt leszámítva nincs vele bajom ^^
Magnus: Wáá, de bírtam őt. Olyan vicces. ^^
Henry és Charlotte: ebben a kötetben nagyon megkedveltem őket. Annyira aranyosak!

Kedvenc rész: Volt egy pár... XD De itt most csak hármat említek.

Will: Hazudtam neked...
Magnus: Döbbenet! 

"- Elveszíteni őt? Szóval mégis Tessáról szól ez az egész. Tudtam.
 - Nem csak róla.
 - De szerelmes vagy belé.
 - Hát persze, hogy az vagyok! "

Végül pedig: 457. oldaltól szakadt meg a szívem és pár oldallal arrébb kezdtem bőgni. De mégis kedvenc résszé nyilvánítom. Will és Tessa a szalonban.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review