2013. július 18., csütörtök

A felhők felett 3 méterrel

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 18, 2013

Tartalom: "A történet két különböző világban élő tinédzserről szól. Egy valószerűtlen kapcsolat krónikája, ami gyakorlatilag lehetetlen, mindazonáltal elkerülhetetlen. Babi tehetős felső középosztálybeli családból származik, aki korlátok közt nőtt fel, jól nevelt, ártatlan és betart minden szabályt. Hache ellenben lobbanékony, lázadó alkat, és megbízhatatlan természet. Állandóan keresi a veszélyt, folyamatosan harcban áll mindennel és mindenkivel, illegális motorversenyeken vesz részt. A két fiatal megtapasztalja az igazi szerelem érzését."



Véleményem:

Elég sokan áradoznak erről a filmről. Hát én két éve láttam és tetszett, tetszett - de azért nem lett a kedvencem. Igazából van egy főoka annak, hogy nekem tetszett XD Az, hogy kapunk egy bunkó rosszfiút. Bár azért néha már annyira rossz a srác, hogy kibaszottul idegesített. XD Néha kicsit untam, mert nem sok minden történt. Ám úgy összességében nem rossz. Egyszer mindenképpen meg lehet nézni. :D


MIII???
Ami nagyon tetszett: Igazából írhatnám úgy, hogy: ami nagyon tetszett és nem tetszett. A befejezés! Egy részről nagyon bejött a drámai és nem átlagos befejezés... másrészről viszont legszívesebben sikítottam volna, hogy: MIII? Ezt nem gondoljátok komolyan!



Szereplők:  Kicsit furák. XD Nem volt velük bajom. A legtöbbjüket bírtam.
 A végére pedig mind a két fél érzéseit át tudod élni. Megérted a döntéseiket, hogy mit miért tesznek.
Hache: Khmm...khmmm... jó pasi. XD Szóval...nem is gondolnánk, hogy mi rejtőzik a múltjában. O.o (most rejtelmes akartam lenni :P) A szinkron hangja nem tetszett... :/ 
Babi: Hmmm... érdekes. Azt kell, hogy mondjam - bár idegesített a végső döntésével - a helyében szerintem én is így döntöttem volna.

Ui: Meg kéne néznem a második részt is. O.o






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review