2013. július 11., csütörtök

A villámtolvaj

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 11, 2013

Tartalom: "A tizenkét éves Percy Jacksont eltanácsolják az iskolából. Megint. Bármennyire igyekszik, úgy tűnik, képtelen távol tartani magától a bajt. De tényleg szó nélkül végig kell néznie, ahogy egy kötekedő kölyök molesztálja a legjobb barátját? Tényleg nem szabad megvédenie magát az algebratanárnővel szemben, amikor az szörnyeteggé változik és meg akarja ölni? Természetesen senki nem hisz Percynek a szörny-incidenssel kapcsolatban; abban sem biztos, hogy magának hisz. Egészen addig, míg a Minotaurusz be nem kergeti a nyári táborba. Hirtelen mítikus lények járkálnak ki-be a lakokba és Percy görög mitológia könyve megelevenedik. Rájön, hogy az olimposzi istenek a huszonegyedik században is élnek. Sőt, ami ennél is rosszabb, némelyiküket felbosszantotta: Zeusz villámát ellopták, és Percy az első számú gyanúsított. Percynek mindössze tíz napja van arra, hogy megtalálja és visszaadja a Zeusztól ellopott holmit, és békét teremtsen a háborúságban álló Olimposzon."


Én és a könyv: Megnéztem a filmet. Tetszett :D Úgyhogy kíváncsi lettem a könyvre is. Szóval megvettem.

Véleményem: Először is: Ledöbbentem, hogy a könyv és a film mennyire más. Mármint leginkább a szereplőkön döbbentem le. Ugyanis a filmben egyáltalán nem 12 évesek vannak. Mondjuk engem ez annyira nem zavart, mert el tudok következtetni és már megszoktam, hogy a filmek sokszor változtatnak a történeten. Nálam volt egy kicsi Harry Potteres beütés. Viszont engem ez sem zavart. A mitológiát imádom és nagyon jó volt ahogy az író használta. Maga az alap ötlet is szuper. Összességében tetszett ez a könyv. Szerintem a folytatásokat is elfogom olvasni.



Ami nagyon tetszett: A mitológia és a jó poénok. 

Szereplők: A szereplők is nagyon jól ki lettek találva, tetszik a személyiségük. (Bár talán épp miattuk éreztem kicsit Harry Potteresnek. Egy vicces srác és egy okos lány, na meg az eddig semmit tudó szerencsétlen főszereplő fiú. XD)

Szerelmi szál: 12 évesek. Alap, hogy nem esnek egymásnak. XD De ki tudja mi lesz itt még később? :P Én! XD Mert utána néztem. XD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review