2013. július 8., hétfő

A vonzás szabályai

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, július 08, 2013


Tartalom: "A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?"



Én és a könyv: A Tökéletes kémia végén volt egy kis ízelítő a második kötetből, ami már Carlosról és Kiararól szól. Megtetszett, így nem bírtam ki, hogy ne olvassam el.

Véleményem: Okéééé. Ha a tartalmat olvastam volna előbb... akkor tuti nem kezdtem volna el az olvasását XD És mennyire megbántam volna. :( Imádtam ezt a könyvet! Nekem sokkal jobban tetszett, mint az első. Viccesebb volt és szimpibbek a szereplők. Egyszerűen jobban bejött a stílusa. :) Kíváncsi vagyok a harmadik kötetre is. Vajon az is ennyire jó? O.O Az első kötetet három nap alatt olvastam ki, ezt viszont egy nap alatt kivégeztem. Szerintem nagyon jó!



Szereplők: 
A kedvenceim: Carlos, Kiara és Tuck voltak. Nagyon szerettem őket. *-* Rengeteget nevettem rajtuk.
A többi szereplő is nagyon jó. ^^  Kiara szülei és a tesója nagyon aranyosak. Alex és Brittany is feltűnik.*-*


Szerelmi szál: Nagyon tetszett ahogy csipkelődnek egymással. Utána meg az érzéseikkel viaskodnak, vagy éppen be se akarják ismerni őket. 

Ami nagyon tetszett: 
Még mindig szuper jó a fiú szemszög. *-*
Több résznél is hangosan nevettem.
Romantikus, de mégse másztam tőle falra. XD
Megint csak kiemelném az Epilógust. Az valami haláli. :)


  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review