2013. július 26., péntek

Angyali vadász: Angyalvér, Angyalcsók

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, július 26, 2013

Angyalvér:

Tartalom: "A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában - abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete - még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket… "


Én és a könyv: A Csitt-csitt után volt némi angyal mániám úgyhogy kerestem az angyalos sztorikat. Megtaláltam ezt a könyvet, amibe bele is olvastam. Ám az akkori 15 éves énem nem volt hajlandó végig olvasni. XD Viszont a 18 éves "én", már szíves-örömest olvasta el a sztorit. :P


Véleményem: A történet egy olyan világban játszódik, ahol az emberek együtt élnek a vámpírokkal és az angyalokkal. Nekem ez az ötlet nagyon tetszett. :D Hááát... kb a húszon akárhányadik fejezetig semmi extra nem történik, de mégsem unalmas. Utána meg aztán beindulnak az események. Ez a könyv szerintem nem egy cuki lányregény! Van benne vér, harc, gyilkosság, kegyetlenség, szex, akció.  A gyilkolós részek durvák és részletesen le vannak írva. (Jól ellehetett képzelni) A vége nagyon bejött, bár engem nem ért meglepetésként. Gondolatom  hogy ez lesz. XD  Sok kérdést megválaszolatlanul hagyott, de van folytatás. Egy nap alatt kiolvastam. :)

Szerelmi szál: Az egész könyvet átjárja az erotika, de nem tömény mennyiségben.

Kedvenc rész: 
Raphael: Ha ő egy torta, mi vagyok én? 
Elena: Méreg. Csodaszép, csábító méreg.

Ami nagyon tetszett: Az angyalok szárnya *-* Nagyon eltudtam képzelni! GYÖNYÖRŰ!

Ami nem tetszett: Ilyen most nem jut eszembe. XD



Angyalcsók: 

Előre szólok, hogy a tartalmat ne olvassa el olyan, aki az első könyvet még nem olvasta. Hacsak nem szeretné lelőni magának az Angyalvér legvégét. :P


Tartalom: 

"A vámpírvadász, Elena Deveraux álma valóra vált: angyallá változott - de időre van még szüksége, hogy megerősödjön és szárnyra kaphasson.
Pedig éppen ideje nincs. Lijuan, a legősibb arkangyal, aki már a halálon is uralkodni akar, rettenetes meglepetést készít elő a számára, Elena vadász képességeire pedig egy rejtélyes gyilkosságsorozat felderítéséhez is szükség lenne. A lányt nem csak saját gyengesége bosszantja: azt sem tűrheti, hogy bárki irányítsa őt - lenyűgöző és veszélyes arkangyal szerelme, Raphael azonban már hozzászokott az uralkodáshoz. Szerelmük megkérdőjelezhetetlen, de akár halálos is lehet. "

Véleményem: Nem sokkal az első könyv befejezése után, már folytatódik is. Vannak nyomozások, edzések, a szereplőket jobban megismerhetjük. Néha a nevekbe belezavarodtam. XD Pl: Volt egy ember, akiről beszéltek és azt hittem, hogy pasi. (nekem olyan pasis volt az a név) Aztán persze kiderült, hogy nő. XD A legtöbb akciót a végére hagyták, de a többi rész sem unalmas. Ez a kötet is nagyon tetszett. :D Még mindig hagyott nyitva kérdéseket... de nem gáz! Van folytatás!


Szereplők: Szeretem őket. *-*
Raphael, ahogy a könyv is írja: Ő maga a kirobbanni készülő hevesség és szenvedély. Az írónő azt sem hagyja elfejteni, hogy egyben kegyetlen is tud lenni.
Dimitri: Sajna kevesebbet szerepel, mint az első könyvben, de még mindig pimasz és csintalan. Jó kis karakter. :P
Illium: Aranyos és talán ő a legemberibb a sok angyal és vámpír között. Plusz, imádom a szárnyait.
Elena: A főhősnő. :D Bírom! Egy igazi harcos. Nem egy tehetetlen semmire se jó karakter. 


Eddig nagyon tetszik ez a sorozat!!! 




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review