2013. július 2., kedd

Avatar: Korra legendája

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 02, 2013
Sokan ismerik és szeretik Az utolsó légidomár: Aang legendáját. Na ez a mesesorozat, annak a folytatása. Teljesen más szereplőkkel és más sztorival. Az Avatar egy lány: Korra.
Tartalom: "Az Avatar: Korra legendája az Avatar: Az utolsó levegőidomár világában játszódik, annak cselekménye után 70 évvel. Ebben a világban az emberiség négy népbe van osztva: a Víz Törzsei, a Föld Királysága, a Tűz Népe, és a Levegő Nomádjai. Minden népben vannak különleges emberek, az idomárok, akik képesek a népre jellemző elem idomítására.
A világon egyetlen ember van, aki képes mind a négy elem irányítására, az avatár. Ő folyamatosan újjászületik a négy nép tagjaként. Az előző avatár Aang volt, egy levegőidomár. Halála után született meg a Déli Víz Törzsében az utódja Korra. A sorozat az ő kalandjairól szól."



Véleményem: Nekem tetszett. Kalandos, eseménydús, van szerelem és vicces is. Főleg Bolin szolgáltatja a vicces részeket, meg néha Tenzin - amikor kiborul. XD 

Szereplők: 
Korra: Először nem csíptem. Nagyon idegesítőnek találtam, de aztán megkedveltem. 
Mako: Volt, hogy nem kedveltem... XD Amúgy viszont nagyon jó kis szereplő. 
Bolin: Nagyon aranyos. :D Szerethető és kis szerencsétlen. 
Asami: Nem kedveltem. Egy dolog tetszett benne: szépen rajzolták meg.


Ami nagyon tetszett: Pabu!!! Annyira cukiiii. *-* 




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az összes részt megnézted?????

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review