2013. július 31., szerda

Az eperszedő

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, július 31, 2013


Véleményem:
Íme a könyv, ami totálisan kitudott akasztani. Nagyon idegesített. XD Miért is? Rohadtul idegesítő szereplők! Logikátlan döntések sorozata. Összevissza ugrálás a szereplők szemszögei között: egyszer a nyomozó, egyszer a főszereplő, aztán a főszereplő anyja, aztán a gyilkos stb. Azon csodálkoztam, hogy a kutyának nem adtak nézőpontot. xD Mondjuk olvastam, hogy valakinek ez tetszett. Nekem nem jött be. Meg azt mondták, hogy izgalmas lesz stb. Maga a nyomozás élvezete sincs meg, hiszen olvasóként már a regény elejétől tudom ki a gyilkos. Egyedül csak azért olvastam végig, hogy megtudjam mi lesz a csajjal,  na meg a gyilkossal.
Szóval nekem nem tetszett. 

Én és a könyv: 2009-ben, az egyik könyvemhez járt egy ajánló füzetecske. (Nem az a szokásos, ami a könyvekben szokott lenni) És abban találtam.

Tartalom: 
"Amikor kiderül, hogy barátnőjét, Carót meggyilkolták, Jette nyilvánosan bosszút esküszik - és ezzel felhívja magára a gyilkos figyelmét. A férfi udvarolni kezd Jettének, és a lány beleszeret anélkül, hogy sejtené, valójában kivel is van dolga.
Igazi csemege thriller-rajongók számára!"

Szereplők: 
Nagyon idegesítettek. Az írónő nem tudta elérni, hogy bármelyiket is megkedveljem.
Legidegesítőbb szereplőnek talán Jettet mondanám. Illetve a gyilkost! xD Bár asszem a gyilkost utálni nem gáz. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review