2013. július 2., kedd

Evernight: Örökéj

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 02, 2013
Én és a könyv: Szintén az egyike az első vörös pöttyös könyveimnek. Ha jól emlékszem, akkor 2009-es Karácsonyra kaptam. :)

Tartalom: "Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy háborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jófomán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Lucassal, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól. Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt. Claudia Gray rossz csillagzat alatt született szerelmi története, és a veszélyes szövetségeket felvonultató izgalmas események lélegzetelállító modern vámpírmese a mai olvasónak. Claudia Gray New Yorkban él és dolgozik. Az Evernight az első regénye."


Borító: Láttam nagyon sok borítót  amin a lány szeme szinte rikít.(Mondjuk igaz, hogy csak neten láttam) De a sajátomon nem. Sőt alig látszik ki a csaj a sötétségből. XD Jobban tetszett volna egy ilyesmi borító. Az én borítom még a fentebb láthatónál is sötétebb színű. O.o
De azért így is tetszik. :D Ja és imádom, ahogy felírták az "Evernight" szót. *-*


Véleményem: Háááát... akkoriban nagyon tetszett. De visszagondolva, már tudom, hogy ezerszer jobbak is vannak nála. Viszont ez se rossz. :D Ja meg van a könyvben egy nagy "bumm", aminek le kell döbbentenie. De aki figyel az hamar észreveszi, hogy mi az a nagy titok. Én kb. már az elején sejtettem, kicsit később meg már teljesen biztos voltam benne, hogy mi a titok. XD 

Szerelmi szál: Tipikus tiltott szerelem. Nem lehetünk együtt, mert te ez vagy én meg az... stb. :D Egyébként a romantikus részek tetszettek. :D

Szereplők: Voltak akiket nem kedveltem, de a többség szerethető karakter. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review