2013. július 30., kedd

Hajnali hullák

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 30, 2013
Tartalom: "Casper jövője egy nagy kérdőjel. Már csak két hét van hátra a főiskola végéig, amikor összecsapnak a feje felett a hullámok. És amikor Casper azt gondolná, hogy a dolgok már nem fordulhatnak rosszabbra, mégis bekövetkezik az. A barátaival együtt véletlenül megidézik a gonosz átkot, melynek következtében az emberek zombikká változnak. Házilag gyártott fegyverekkel felszerelkezve a kis csapat felveszi a harcot az élőholtakkal. Vajon képes lesz-e Casper vezetésével a csapat megmenteni a világot, vagy mindenki meghal még hajnal előtt?"

Véleményem: 2012-ben találtam, amikor éppen új zombi filmek után kutakodtam. Imádom a

horror vígjátékokat úgyhogy tavaly óta nagyon szerettem volna megnézni. Most végre sikerült. A horror része még meg is volt, de a vígjáték... hááát volt pár vicces rész, de még azok se voltak annyira viccesek. Egy olyan rész sem volt, ahol hangosan felnevettem. A poénok legfőképpen odáig terjednek ki, hogy mindenki üvöltözik és sikítozik, ami végül is vicces. Csak az ilyen üvöltözésen kívül nem sok egyéb poén van. Számomra kissé unalmas is volt. Hát én jobbra számítottam. Nem mondanám, hogy tetszett a film. Pedig mennyire vártam. No, mindegy :D Azért örülök, hogy végre megtudtam nézni.

Ami nagyon tetszett: 
Az alapötlet: Démonok és zombik= Zémonok 
A vége. 
Ami nagyon nem tetszett: 
Zémonokkal smárolni? FÚÚÚÚÚJ!!!! XD






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review