2013. július 31., szerda

Könyvek amikből film készül

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, július 31, 2013
Már annyi könyv van, amiből film készül vagy úgy tűnik készülni fog, hogy gondoltam összegyűjtöm ide magamnak őket. Elég sok van, amire nagyon kíváncsi vagyok. Természetesen biztos van még ennél is több, amikről én nem tudok.
Nem mindegyik kép film plakát. Valamelyik csak fanok által készített rajongói munka. :)

Csontváros --> A legtöbb embernek nem kell bemutatni és már nem kell rá sokat várni.
Bemutató: Augusztus 22.-én.
Mennyire várom: NAGYON!!!!!!!!!!!
Olvastam-e a könyvet? : IGEN :D
Színészek: Tetszenek.










Obszidián --> Legújabb kedvencem. Sokat még nem tudni és a hír is viszonylag új. Remélem hamar belekezdenek a munkába.
Bemutató: Még semmit se tudni róla.
Mennyire várom: Még jobban, mint a Csontvárost!!!! XD
Olvastam-e a könyvet?: Naná!!!
Színészek: Hát nagyon kíváncsi leszek ki fogja Daemont játszani. O.o De a többiekre is nagyon kíváncsi vagyok. Remélem jól választják majd ki őket.








Csitt-csitt --> Sokáig kedvencem volt a könyvsorozat. Örülök, hogy film készül belőle. :)
Bemutató: Nem tudom, de azt olvastam, hogy a munkálatokat 2013 őszén kezdik meg.
Mennyire várom: Várom! *-*
Olvastam-e a könyvet: Igen!!! :D
Színészek: Hát kíváncsian várom a szereplőgárdát.









Szürke ötven árnyalata --> NOS! XD
Bemutató: 2014. augusztus 1.
Mennyire várom: Hát különösebben nem várom, de kíváncsi vagyok rá! :D
Olvastam-e a könyvet: Ahaaa.
Színészek: Könyörgöm!!! Ne Robert Pattinson játssza Christiánt és akkor nekem oké. XD








Futótűz --> Éhezők viadalának a folytatása.
Bemutató: 2013. november
Mennyire várom: Ha megjelenik, akkor megnézem, de várni nem várom.
Olvastam-e a könyvet: Igen. :D
Színészek: Nekem tetszettek a színészek. :) Biztosan a második részben is ugyanolyan jók lesznek.









Szörnyek tengere --> Villámtolvaj folytatása.
Bemutató: 2013. augusztus
Mennyire várom: Megfogom nézni, de  ez se tartozik a "hűűű de várom" kategóriába.
Olvastam-e a könyvet: Még nem!
Színészek: Az első részben se volt velük semmi problémám, úgyhogy biztos most is tetszeni fognak.









Shiver --> Jóóóó ezt nem annyira vágom. Több helyen is azt olvastam, hogy 2012-ben debütál, de már 2013 van és én még nem láttam. XD Az mondjuk hagyján, hogy én nem láttam a filmet, de utána néztem és még csak egy Trailert se találtam. Lehet, hogy csak én vagyok béna :D
Bemutató: Hááát.. azt írták 2012. XD
Mennyire várom: Hát megnézném.
Olvastam-e a könyvet: Igen.
Színészek: Nem tudom. XD






Az útvesztő --> Már folyik a forgatás. Megvannak a szereplők, sőt pár jelenet fotó is akad. :D
Bemutató: 2014. február
Mennyire várom: Eléggé várom, mert nagyon érdekesnek tűnik. *-*
Olvastam-e a könyvet: Sajna még nem. De szeretném.
Színészek: Hát majd meglátom, hogy milyenek lesznek. Képek alapján nem rosszak.








A beavatott --> Itt se kell attól tartani, hogy nem fog megjelenni a film. Már elkezdték a forgatást is csakúgy, mint az útvesztőnél itt is már látható pár jelent fotó.
Bemutató: 2014. március
Mennyire várom: Hát kíváncsi vagyok rá. Biztos megnézem. :D
Olvastam-e a könyvet: Még nem.
Színészek: Nem ismerem ezeket a színészeket, de ezt nem bánom. *-* Ha ügyesek, akkor nem lesz gond! :)








Fallen-Kitaszítva --> Azt olvasta
m, hogy a jogokat már megvették és hamarosan elkezdik a forgatást is.
Bemutató: Nem tudni. Állítólag idén szeptemberben kezdenek neki a munkának.
Mennyire várom: Hát nem különösebben várom, de érdekel, hogy milyen lesz a film. :D
Olvastam-e a könyvet: IGEN!
Színészek: -



Vérbe öltözött Anna --> Azt olvastam, hogy a dolog még nem hivatalos, de én azért reménykedem.
Bemutató: Nem tudni
Mennyire várom: Hát eléggé kíváncsi vagyok. *-*
Olvastam-e a könyvet: Persze :D
Színészek: -



Vámpírakadémia --> Szeretem a vámpíros filmeket.
Bemutató: 2014. február
Mennyire várom: Érdekel, de nem várom. De ez még változhat. :D
Olvastam-e a könyvet: Még nem. Úgy tervezem, ha a film tetszik, akkor elolvasom a könyvet is. :P
Színészek: Egy kettőt ismerek közülük. :D









Legenda --> Jipíííí. Miközben olvastam végig arra gondoltam, hogy ebből jó filmet lehetne csinálni. Ha tényleg lesz film, remélem nem rontják el. *-*
Bemutató: Nem tudni.
Mennyire várom: NAGYON! :D
Olvastam-e a könyvet: IGEN!!!!
Színészek: -









13 okom volt --> Én nem gondoltam, hogy ezt a könyvet is megfogják filmesíteni.
Bemutató: Nem tudom.
Mennyire várom: Háááát, nekem a könyv nem annyira tetszett. Kíváncsi vagyok, hogy a film milyen lesz.
Olvastam-e a könyvet: Ahaaa...
Színészek: Álítólag a főszerepet Selena Gomez kapta. Szerintem Ő nem rossz színész, szóval kíváncsi vagyok.







NAAAA! EGYENLŐRE ENNYI! ÉN TUTI MEGNÉZEM EZEKET A FILMEKET ÉS MINDEGYIKRE KÍVÁNCSI VAGYOK. EGYIKRE JOBBAN, MÁSIKRA KEVÉSBÉ. ÁM ANNYI TUTI, HOGY AZ ÖSSZESET MEGFOGOM NÉZNI. :D



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review