2013. július 18., csütörtök

Lélektársak - Sky

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 18, 2013
Én és a könyv: Amikor diákmelóztam az Alexandrában megpillantottam a borítót és hát nagyon megtetszett. Elolvastam a tartalmát is és az is elnyerte a tetszésemet. Utána pedig az egyik kedvenc blogomon szuper kritikát írtak róla. Így hát eldöntöttem, hogy muszáj elolvasnom.

Tartalom: "Sky egy kicsit zárkózott, szorongó tizenhat éves lány, aki túlságosan jól tudja, milyen érzés kívülállónak, idegennek lenni valahol. Mikor Londonból Coloradóba költözik kissé különc nevelőszüleivel, megtapasztalja milyen egy tipikus amerikai középiskola, és milyen egy nem tipikus fiú. Zed Benedict jóképű, tehetséges, minden lány álma, csak épp sötét titkok veszik körül.
Aztán Sky egy hangot hall a fejében… Az Ő hangját. És Zed is hallja, érti az ő válaszait, amiket még ki sem mondott. Mi ez az egész? Kik a savantok, és létezik olyan, hogy lélektárs? Sky hiszi is, nem is, amíg mélyen belül fel nem éled benne egy képesség, amitől már rég meg akart szabadulni. Valami, amitől egész életében félt…
A múltjában árnyak üldözik, és a jövőjét gonosz erők fenyegetik, Skynak pedig szembe kell néznie a sötéttel, még ha ez azt is jelenti, hogy le kell mondjon arról, amit a szíve diktál…
Természetfeletti képességek, szövevényes összeesküvés és két kamasz szerelme – a trilógia első része, a világsiker után, végre magyarul is!"

Véleményem: Őszintén? Engem nem nyűgözött le és totál másra számítottam. Én bizony ellentmondok annak, hogy a szerelmi szál nem csöpögős és én nagyon is untam jó pár részt. Persze azt nem mondanám, hogy rossz. Jó, csak nem olyan lett amilyenre számítottam és ezért kissé csalódtam. Volt pár jó pillanat, ami nagyon tetszett és vicces részek is akadnak.

Szereplők: Szerintem elérték a céljukat. Úgy értem, akit szeretni kell azt szeretjük, aki pedig negatív szereplő azt utáljuk. Nem hiszem, hogy bárkinek is kedvence lett bármelyik Kelly. XD
Sky: Szerintem ő kissé idegesítő ezzel a folyamatosan félek az érzelmektől dologgal, de ezt leszámítva bírtam. Nagyon tetszett, hogy mennyire élénk a fantáziája és a hasonlatait is bírtam.
Zed: Hmmm...hmmm... nekem picit túl nyálas, de amúgy meg cuki. Ráadásul sokan épp az ilyen típusú főszereplő srácokat bírják. Van egy kedvenc mondatom tőle: " Az enyém vagy! Az enyém kell, hogy legyél!"





Ami nagyon tetszett:
Jó poénok vannak.
A sok különleges képesség.
Nagyon tetszettek ezek a nem túl átlagos nevek *-*
Ami nem tetszett: 
Zed hamar elvesztette a nekem beígért arrogáns srác szerepét :( Nem tehetek róla XD Élek-halok a bunkó, rosszfiú szereplőkért. XD


Szerelmi szál: Aranyos. Mást nem is mondhatnék rá. :D Ez a szó szerintem magába foglalja.

Kedvenc részem: Reggeli a Benedict családnál. Óh akkor milyen szívesen ültem volna Sky helyében. XD



Érdekesség: Tudtommal a többi könyv a többi testvérről szól. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review