2013. július 25., csütörtök

Obszidián FILM

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 25, 2013








Már nem a legújabb ez a hír... én is pár napja olvastam. DE!!! Úgy tűnik, hogy az Obszidiánt megfilmesítik. *-* Amikor olvastam a hírt örömömben sikítottam. XD 

Az egyik kedvenc könyvem lett és nagyon örülök, hogy megfilmesítik. Kíváncsi vagyok vajon kik lesznek a színészek és mennyire fog a könyvre hasonlítani. Remélem a kedvenc jeleneteimet megtartják. (báááár ez nehéz, mert szinte mindegyik a kedvencem XD) NAGYON, NAGYON VÁROM MÁR! De ez még odébb van, hiszen még csak a jogokat vették meg. (Ha minden igaz) Szerintem max 2015-re lesz belőle film. Viszont a lényeg, hogy lesz!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review