2013. július 4., csütörtök

Óz a hatalmas

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 04, 2013
Tartalom: "Amikor Oscar Diggs (James Franco), az igencsak gyanús, piti kis cirkuszi bűvész sietve távozik a porlepte, unalmas Kansas-ből az izgalmas Óz birodalmába, úgy tűnik, megütötte a főnyereményt: hírnév és gazdagság vár reá. Egészen addig gondolja így, amíg nem találkozik a három boszorkánnyal, Theodora-val (Mila Kunis), Evanora-val (Rachel Weisz) és Glinda-val (Michelle Williams), hiszen ők hárman nem egészen biztosak abban, hogy ő lenne a várva várt nagy varázsló."


Véleményem: Nagyon kíváncsi voltam a filmre... de nekem kissé csalódás volt. A grafika az gyönyörű és kár, hogy nem 3D-ben láttam. Viszont a történet az nem nagy szám. Igazából a  régi klasszikus előzménye. Vannak jó pillanatok, de kevés.  Nem mondom, hogy rossz... de jónak se mondanám.












Ami nagyon tetszett: 
A látvány! Szerintem nagyon szépen megcsinálták.



Ami nem tetszett: Szerintem unalmas volt. Jól kezdődött, de aztán ellaposodott. 









0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review