2013. július 6., szombat

Shiver: Borzongás

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, július 06, 2013

Tartalom: "A hideg – Grace évek óta figyelte a házuk mögötti erdőben élő farkasokat. Egy sárga szemű farkas – az ő farkasa – visszanéz rá. Nagyon ismerős, de nem tudja, miért.
A forróság – Sam két életet élt. Farkasként néma társa a lánynak, akit szeret. Aztán egy rövid ideig minden évben emberként, aki nem meri megszólítani Grace-t… Egészen mostanáig.
A borzongás – Grace és Sam számára a szerelem mindig távoli volt. De amikor már kimondták, nem takargathatták tovább. Samnek küzdenie kell, hogy ember maradjon – és Grace harcol, hogy megtartsa a fiút – még ha ez a múlt sebeit, a jelen törékenységét és a képtelen jövőt jelenti is…"



Én és a könyv: Karácsonyra anyuék azt mondták válasszak egy könyvet ... és vagy megveszik vagy nem. XD Szóval én választottam és reménykedtem, hogy megkapom. Természetesen megvették nekem. :) Direkt olyat választottam, aminek a borítója kicsit emlékeztet a Karácsonyi hangulatra, de azért olyan amit el is akarok olvasni. Így a színei miatt a Shivert választottam. *-*


Véleményem: Én sose voltam oda a farkasemberekért. Nem tudom miért. Egyszerűen a sok fantázia lény között ők nem vonzottak. Szóval, hogy végül megszerettem-e őket? A válasz: nem! Még mindig nem vagyok oda értük. XD Viszont... aranyos könyv - bár az én ízlésemnek túl romantikus. Számomra kicsit unalmas volt néhol, de azért akadnak izgalmas részek is. Ha nem lesz mit olvasnom tuti belekezdek a folytatásosába

Borító: IMÁDOM! Annyira szép. *-* 

Ami nem tetszett: Nekem túl sok ez a nélküled nem bírok létezni se. XD De aki romantikusabb beállítottságú az oda lesz érte.

Szereplők: 
Kicsit azért néha logikátlanul cselekednek ezek a tini könyv szereplők. Mármint... most őszintén... melyik lány vinne haza egy vadidegent? xD Amúgy a szereplők szerethetőek és kedvesek meg ilyesmik. :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review