2013. július 23., kedd

V, mint Viktória (VICTORIOUS)

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, július 23, 2013
Tartalom: "Tori Vega remek hangjának köszönhetően,lehetőséget kapott,hogy egy művészi iskolában tanulhat.Ezt a felkérést elfogadta. A Hollywood Arts gimiben barátokat szerez magának. A sorozat a lehetőségekről szól,amiket kap, és arról,hogy hogyan oldja meg a problémákat."


Véleményem: A filmre úgy találtam rá, hogy az egyik vicc oldalon fenn volt egy animáció. Ott volt a film címe is és mivel az animáció: vicces volt, illetve egy számomra nagyon helyes srác is szerepelt benne. XD Rögtön rákerestem. Kapásból meg is néztem öt részt. Nagyon tetszett. Vicces és a srác az animációból olyan helyes. *-*
Nem gondoltam volna, hogy ilyen poénos és azt se, hogy zenés. Nekem a szinkron hangok is nagyon tetszettek.
Még csak az első évadot láttam, de egyértelműen az egyik kedvenc sorozatom lett. :D


Szerelmi szál:  Na a szerelmi szál az olyan tipikus, ahogy a sulikban szokás. 
Megvolt a személyes kedvenc párosom: Beck és Tori... Habár, Becknek van barátnője... De azért kapásból az első részben van egy csók. :P



Ami nagyon tetszett: VICCES!!! Annyira jókat nevettem rajta. Az egyik kedvence részeim a 8.  és 9. XD Extra sokat nevettem rajtuk. 




Szereplők: Szerintem mindegyik nagyon aranyos és szerethető.
Egyértelmű, hogy a kedvencem Beck. <3






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review