2013. július 31., szerda

Vérbe öltözött Anna

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, július 31, 2013
Tartalom: "A Vérbe öltözött Anna rafinált mese, amelynek hőse halottakat öl, de félig-meddig szerelmes a halálba. A történet végére te is így érzel, kedves olvasó! - (New York Times). Élők és holtak. Szerelem és halál. Önfeláldozás és gyilkosság. A 17 éves Cas Lowood szokatlan hivatást választ: halottakat öl. Így tett az apja is, míg el nem pusztította egy kegyetlen kísértet. Cas apja rejtélyes fegyverével, az athaméval együtt a rendkívüli képességet is örökölte, ezért mozgalmas életmódra rendezkedik be boszorkánykodással foglalkozó mamája és Tybalt, a szellemek jelenlétét megérző macska társaságában. A fiú a helyi mendemondákat és a titokzatos események hírét követve nyomoz az élőkre veszedelmes, vérszomjas és bosszúálló holtak után, hogy ártalmatlanná tegye őket."



Én és a könyv: Az egyik kedvenc blogomon nagyon jó kritikát kapott, illetve oda vagyok a borítóért úgyhogy mindenképpen elszerettem volna olvasni.

Véleményem: Hát nem hiába kapott jó kritikát. :) Nekem is nagyon tetszett. Még éjjel háromkor se bírtam letenni, annyira lekötött. Az éjjel háromhoz visszatérve, ha az ember este olvassa még kissé félelmetes is. Olyan Odaátos a hangulata, amit én imádok! Volt egy kis humora is és végig izgultam a szereplőkért. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatására. Illetve arra, hogy ezt az írónő hogyan oldja meg? Happy end lesz vagy talán dráma? Én jobban örülnék a happynek, de ezt elég nehéz megoldani. 

Szerelmi szál: Természetesen nem azon van a hangsúly, de nem elhanyagolható része a könyvnek. Nagyon aranyos és remélem boldog vége lesz.

Szereplők: Könnyen kedvelhetőek és nem idegesítőek. :D A kedvenceim Cas és Anna voltak.

Ami nagyon tetszett: Ez egy szomorú rész, de nekem nagyon tetszett: Amikor megtudjuk mi történt Annával.

Érdekesség: Ha minden igaz film fog készülni belőle. :D 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review