2013. augusztus 2., péntek

Rajz

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 02, 2013

Ma úgy döntöttem rajzolok!!! Mivel lusta voltam a géptől elmenni az ágyamig - ahol a tolltartóm volt - ezért tollal csináltam meg a rajzot. Az asztalomon ugyanis csak toll volt. Amúgy az ágyam kb. 1 méterrel arrébb van. De fő a kényelem. :P Szóval....Tollal nehéz rajzolni... O_O Deeee, azt hiszem végül is nem lett rossz.  
Íme a művem.

















A rajzot az egyik nemrégiben olvasott mangából készítettem. Most meg nem mondom mi a manga címe. XD Természetesen az eredeti ezereszer jobb. Most, hogy ez így eszembe jutott... XD mutatom az eredetit is. 
Ui: Nagyon művészi tudok néha lenni. XD Még Deviantart-ra is feltettem. :P
Íme az eredeti, amiből az enyém is született! :D
















Jó én kihagytam pár részletet. Pl: Az én pasim körül nincs víz, illetve nem csöpög róla. Ja meg a haja is kicsit más. De mondjuk a haja az nem annyira szembetűnő. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review