2013. szeptember 1., vasárnap

Bukott angyalok: Kapzsiság

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, szeptember 01, 2013
Tartalom: 
"Jim Heron a bosszú angyala. Nem ismer sem kegyelmet, sem szánalmat. A bűn a lételeme. Amikor bukott angyalként a Földre érkezik, mégis sorsszerű megbízatást kap: hét ember lelkét kell megmentenie a főbűnöktől. Fegyvere: a szeretet ereje. Ellensége: a legsötétebb gonosz. Nem vallhat kudarcot.
Vin diPietro velejéig romlott üzletember, aki csak a pénz szavának engedelmeskedik. Váratlanul azonban feltűnik az őrangyal és egy gyönyörű nő, és Vin válaszút elé kerül: vajon a végzete, a józan esze és a szíve mind ugyanabba az irányba mutat? Egy gonosz erő készen áll rá, hogy bekebelezze a lelkét. Kénytelen együtt dolgozni a bukott angyallal, hogy megnyerje magának szíve választottját, és megváltsa lelkét az örök kárhozattól…
J. R. Ward bestsellersorozata a hét főbűnről, szerelemről és szenvedélyről, sikerről és gazdagságról"

Én és a könyv:
Kb. semmit nem tudtam a könyvről, amikor a kezembe vettem. A címe miatt szerettem volna elolvasni. Annyira megfogott a címe, hogy muszáj volt belekezdenem. XD Utólag, amikor már a könyv felénél tartottam, azért a tartalmat is elolvastam. XD (Egyébként nagyon ritka, hogy ilyen spontán válasszak könyvet)

Véleményem:
Először is: Jó hosszú. Ha jól emlékszem 43 fejezet + Előszó és Epilógus.
Szóval a Kapzsiság az ugyebár a hét főbűn, így rögtön arra a következtetésre jutottam, hogy akkor tuti hét kötetes lesz.
Az előszó nagyon jól indított, mert az első szava: démon. Én meg bírom a démonos sztorikat. Aztán az első fejezetnél kicsit alább hagyott a lelkesedésem, de mondtam magamban, hogy egy fejezet alapján nem dönthetek. Szóval: folytattam. De! Már a sokadik fejezetnél tartottam és bár érdekesnek találtam mégis azon gondolkodtam, hogy hagyom a fenébe és nem olvasom végig. Persze nem hagytam félbe! :D Az elején nem gondoltam volna, de a sztori átmegy totál romantikussá. Kissé talán túlságosan is romantikussá. XD De örültem, hogy a vége olyan lett amilyen. :D Maga a történet érdekes. A szereplők többsége szerethető. Jól van megírva, tetszett az írónő stílusa.
Nem volt rossz, de számomra azért felejthető. Talán egyszer majd a folytatásait is elolvasom.

Ami nagyon tetszett:
Volt pár jó poén.
Pl:
- Szerintem elég brutálisan nézhetünk ki.
- Hát te lehet, de én így is szívdöglesztő vagyok.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review