2013. december 18., szerda

2011-es különleges Karácsonyi epizód: Helyes válaszok.

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 18, 2013
Na ugye az első lépés, hogy az Ékszerboltban megvesszük a 100 akciópontba kerülő gyűrűt. Utána a lakásban az ékszeres dobozra kattintunk és felvesszük a gyűrűt. :D
Ebben a epizódban nem találkozhatunk a fiúkkal, de cserébe sok-sok ajándékot kaphatunk. :)

Nem próbáltam ki minden választ, úgyhogy azoknak a betűjelét, nem színeztem be. :)


A helyes válaszokat betűjelét zöldre színeztem.
A semleges válaszok betűjele sárga színű.
A helytelen válaszok betűjele pedig piros lett. 



Rögtön az elején köszönt minket  Chinomiko, aki elmondja az epizódról a szükséges információkat.
Ezek után a karakterünk találkozik az epizód kis szereplőjével, aki egy krampusz.

Conrad:
Szia

A: Áááá (Ez meg micsoda? És mit keres a szobámban?)

Conrad:
Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni!

A: Pedig sikerült! (Épp átakartam öltözni... Ki ez egyáltalán? Nagyon kicsi, mintha még gyerek lenne...)

A: (Megpróbálom megérinteni, hogy valódi-e.)----> ez leviszi a mérőnket. 
B: (Megcsípem magam, hogy álmodom-e)----> semleges.


Conrad:
Miért csináltad ezt?

A: hogy lássam, hogy nem álmodom-e...

Conrad:
Persze, hogy nem! Ez nem álom, tényleg itt vagyok!

A: Nem tudom, hogy ez megnyugtat-e

Conrad:
A krampuszok gyűrűjét viseled. Azért jöttem, mert téged választottak, hogy megmentsd a karácsonyt!

A: Hogy megmentsem a karácsonyt? Miről beszélsz?

Conrad:
Tényleg, így egy kicsit nehezen érthető, hahaha! Szóval, én Conrad vagyok, krampusz és szükségem van a segítségedre.

A:Az én nevem ...... Krampusz? Azok léteznek?
B: Az én nevem ....... Ezért vagy ilyen kicsi? 

Conrad elmondja, hogy akadt egy kis problémájuk. Persze a karakter megkérdezi, hogy Mi történt? 
A lényeg: A rénszarvasok megbokrosodtak és elindultak a Télapó nélkül. Egyedül mindenféle bolondságokat csinálnak.

A: Ez szörnyű!
B: Éljen a szervezés...
C:Tényleg ez volt?

Ezek után elmegyünk Télapó országába. Conrad elmondja, hogy mi mindent csinálnak itt.

A: Wow! Nagyon messze vagyunk az otthonomtól!
B:Wow! Nagyon hideg van itt!
C: Wow!Milyen sok hó van itt! Ez csodálatos!

Utána indul a mini játék. A Mini játékról fontos tudni a következőt: Minél több ajándékdobozt szedünk össze, annál több ajándékot kapunk. Viszont a sérült ajándékok mínusz pontot érnek, azokat nem szabad felszedni!!

Most elég béna voltam... XD Csak 14 ajándékot gyűjtöttem. De volt már hogy sikerült 19 és amikor először játszottam... nem tudtam, hogy a sérült ajándékot nem szabad felszedni és akkor csak 5 ajándékot gyűjtöttem. XD

Szóval a játék után jön Conrad, hogy megkérdezze, hogy sikerült az ajándék gyűjtés. Attól függően jön a kérdés és a válasz, hogy mennyi ajándékdobozt tudtunk összegyűjteni.

Conrad:
Neked sikerült sok ajándékot összeszedned?

A:Igen, elég sokat összeszedtem.

Conrad:
Tényleg? Szuper, köszönöm! Neked hála, mindenkinek jó karácsonya lesz!

A: Remélem megfelelő jutalmat kapok a munkámért. 
B:Megtettem, amit tudtam, bár többet is szerettem volna!
C: Örülök! Ez lesz az évi jó cselekedetem.

Akkor még van egy ilyen változat is:

A: Köszönöm! Jól megdolgoztam ezért az eredményért.
B: Remélem, megjutalmaztok ezért a munkáért.
C: Örülök! Ez lesz az évi jó cselekedetem.


És akkor megkapjuk a jutalmunkat.

Conrad:
Örülök, hogy megismertelek.

A: Én is! Bár egy kicsit furának találtalak az elején.
B: Én is! Kár, hogy nem maradhatok többet veled.
C:Ha másfél méterrel magasabb lennél, álmaim krampusza lehetnél.

Conrad haza viszi a karakterünket és elmondja, hogy mivel krampusz, a különleges képességeinek hála ez neki semmiség.

A: Igen, tényleg nagyon gyors volt!
B: Nagyszerű lehet krampusznak lenni...
C: Nagyon ügyes vagy, Conrad! 








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review