2014. február 4., kedd

2014-es animék

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, február 04, 2014
A tavalyi évi is bővelkedett szuper animékkel, de azt hiszem, hogy az ideik talán túl tesznek rajtuk. (Már amelyik, persze. XD) Szóval ez az év sem maradhat el anime nélkül. :D Nagyon sok anime várható ebben az évben is. Azokról nem is beszélve, amik ugyan tavaly kezdődtek, de ebben az évben folytatódnak. Én kapásból rávetettem magamat ötre, és még legalább ugyanennyi várakozik. Most ezekből az animékből tartok egy kis bemutatót. Akkor jöjjön is az első animeeeeee ----->

Inari, Konkon, Koi Iroha.

Eddig látott részek: 2
Eddigi véleményem: Szerintem eddig, valami eszméletlen cuki *-* Ráadásul érdekes és vicces is. :)
Néhány gif az animéből:







Mahou Sensou

Eddig látott részek: 1
Eddigi véleményem: Hááát, egy rész alapján nehéz véleményt mondani. XD Mondjuk úgy, hogy az-az egy rész nem nyűgözött le, de nem tűnik rossznak. 
Néhány gif az animéből:


Nagi no Asukara

Eddig látott részek: 4
Eddigi véleményem: Aranyos és érdekes. A megalkotott vízivilág és tengeri-lakosok, nagyon tetszenek. Kíváncsi vagyok, hogyan alakulnak a kapcsolatok.
Néhány gif az animéből:







Noragami

Eddig látott részek: 5
Eddigi véleményem: Túl sok komolyság nincs benne, de én úgy veszem észre, hogy majd drámaivá alakulnak az események. Egyébként elég érdekes és a karakterek is szerethetők, viccesek.
Néhány gif az animéből:






Pupa

Eddig látott részek: 4
Eddigi véleményem: Ez egy hatalmas csalódás! Mármint... annyira vártam és kinyomták a szememet 4 perccel. Komolyan! Egy rész, 4 perc... és még oppening és ending is van... Na mindegy... ettől a dologtól eltekintve: végig fogom nézni, mert érdekel, hogy a (4 perces) részekből, mit hoznak ki.
Néhány gif az animéből:





Na most jöjjenek, azok amiket még nem kezdtem el, de már rajta vannak a "Megnézném" listán --->

Tokyo Ravens





Nobunaga the Fool




Hamatora




Strike the Blood




Na, egyenlőre ennyi! :) Van mit néznem *-* 

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review