2014. február 26., szerda

A hét halálos bűn könyvekbe burkolva

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, február 26, 2014
Nos! Ezt most olvastam Kelly és Lupi oldalán. :) Nekem is nagyon megtetszett a dolog, úgyhogy gondoltam miért ne csinálhatnám meg? :) Remélem rajtam kívül még sokan kedvet kapnak hozzá. Szerintem nagyon jópofa :D
Forrás: Kelly és Lupi olvas


KAPZSISÁG - Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

A legolcsóbb könyvem: Tökéletes Kémia: Az apródon vettem,1000 Ft-ért. Mivel személyesen vettem át, még postaköltség se volt. Nagyon jól jártam vele. :P
Legdrágább könyvem: New moon: 4000 Ft. Ennél drágább könyvet még nem vettem. (Amúgy... azóta eladtam XD)





HARAG - Melyik szerzővel állsz utálom / szeretem viszonyban?

Becca Fitzpatrick: Imádtam a Csitt-csitt első három kötetét... de az utolsónak beleolvastam az elejébe és azóta se folytattam. Ráadásul néha nagyon haragszom a szereplőkre is. 






LUSTASÁG - Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Cecelia Ahern: Ui.: Szeretlek: Tavaly decemberben kezdtem el és valahogy nem érek a végére. XD 
Illetve: 
Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet: Tetszik a könyv és már csak 50 oldal van vissza, de az iskolából haza érve, a házi feladatokon átküzdött nap után semmi erőm az olvasásához. (Remélhetőleg a mai napon befejezem XD)



BÜSZKESÉG - Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Ha okosnak vagy intellektuálisnak szeretnék tűnni, akkor általában valamilyen olyan könyvről beszélek, amit régen írtak. XD Pl: Tíz kicsi néger, Rómeó és Júlia, Büszkeség és balítélet, Szép remények stb.

 



BUJASÁG - Mely tulajdonságot találod a legvonzóbbnak egy férfi / női karakterben?

Férfi karakter: Menthetetlenül oda vagyok a rosszfiúkért. Imádom, ha vicces, kicsit bunkó. Oda vagyok a zöldszemű karakterekért és ha fekete vagy sötétbarna a haja, akkor még jobb. Viszont még jobb, ha nem csak simán ember, hanem valami természetfeletti lény. De a legfontosabb: Szeresse a lányt, de ne veszítse el az rosszfiús beütését és ne menjen át nyálas-szépfiúba. 
Női karakter: Szeretem, ha a női karakterek tudnak harcolni, ha nekik is van valamilyen különleges képességük. Szeretem, ha viccesek, visszaszólnak és nem hunyászkodnak meg. A legjobban azt szeretem, ha valamilyen szinten hasonlít rám, mert így beletudom élni magamat a szerepébe.


IRIGYSÉG - Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Hmmm... nagyon sokat szeretnék! XD De ha annyira az irigység a téma, akkor inkább azt mondom, hogy mely könyvet irigylek a külföldi olvasóktól, amit én is nagyon szeretnék elolvasni, de semmi híre annak, hogy kiadnák: 

Tabitha Suzuma: Forbidden

Wendelin Van Draanen: Flipped

Gena Showalter: Alice in Zombieland (mondjuk úgy hallottam, hogy ez a könyv megfog jelni *-*)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review