2014. április 14., hétfő

2014-es animék II.

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, április 14, 2014
Összegyűjtöttem megint pár 2014-es animét. :D
Mindegyik érdekel. XD Úgyhogy megint van(lesz) mit néznem. :)

Soredemo Sekai wa Utsukushii

A tavaszi animék közül, eddig ez tetszik a legjobban. (Már az eddig megjelent manga fejezeteket is elolvastam) Egy hercegnőről: Nikeről és egy királyról: Liviusról szól. Van itt szerelem, mágia, humor és minden, amit csak szeretek. :)






Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi

Nagyon vártam ezt az animét. Eddig egy részt láttam, de az tetszett. Kíváncsi leszek a folytatásra, eddig ugyanis a játékfeldolgozások nem túlzottan nyerték el a tetszésemet. Remélem ez az anime majd a kivételeket erősíti. :)






Kamigami no Asobi

Az első rész alapján nem nyűgözött le. Amikor elkezdődött hangosan megjegyeztem, hogy: "Mi ez? Horoszkóp harcosok? " Persze később kiderült, hogy Istenekről van szó. Aztán  azok a csillogó virágok...amikor megjelentek az egyes férfikarakterek... A szemeimet forgattam. XD De tetszett, hogy a főhősnő megszólalt és úgy tűnt adtak neki személyiséget is. Illetve a grafika gyönyörű. Na majd meglátjuk :D








La corda d'oro - Blue sky



Brynhildr in the Darkness



Black Bullet




Hitsugi no Chaika



Mahouka Koukou no Rettousei




Mekakucity Actors



Nanana's Buried Treasure



No Game No Lief



Sword Art Online 2: Gun Gale Online

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Érdekelne a véleményed h Szerinted mikor jön ki a SAO 2 mert én is várom már

1995 írta...

Hú... Hát nem is tudom. Szerintem a nyáron már biztos nem fog megjelenni. Bemutatóvideó is egyenlőre csak egy van hozzá és a tényleges bemutatás előtt általában kiszoktak adni egy hosszabb verziót is.
Talán olyan október, november környékén O.o Persze ez csak feltételezés, ugyanis tényleges dátumot sehol se láttam. (Csak annyit, hogy 2014) :D

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review