2014. április 23., szerda

ÁPRILIS 23. – A KÖNYV NAPJA

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, április 23, 2014
Ahogy a cím is utal rá, ma van a Könyv napja. Sajna a mai napot nem szentelhetem az olvasásnak, ugyanis van pár beadandó házidogám... Méghozzá irodalomból. XD Ám gondoltam csinálok az esemény kedvéért egy bejegyzést.  Mivel a könyv napja 19 éves lett, ezért most jöjjön 19 pont a könyvekről és rólam. :D

1. Legelső könyv, amit magamtól olvastam el: 
Két Lotti (Alsóban -kb. második osztályban - kellett elolvasni és olvasónaplót is csinálni. Négyest kaptam rá. :P)








2. Az első sorozat, amit olvastam: 
Harry Potter (Há! XD Ez volt az első sorozat.)









3. Kedvenc könyvem: 
Obszidián (És még sok más is!)









4. Kedvenc sorozatom:
Időtlen szerelem (Örök kedvencem lesz! *-* Gideon, Gwen és Xemerius megunhatatlanok)








5. Legnagyobb csalódás: 
Az eperszedő (Nagyon sokáig ácsingóztam utána, de amikor végre elolvastam... Hatalmasat csalódtam benne)








6. Legnagyobb pozitív-csalódás:
Tíz kicsi néger (Imádtam. Pedig azt hittem, hogy utálni fogom.)









7. Kívül csúnya - belül jó:
Vándorló palota (Ha nem ismerném az animét, akkor ezzel a borítóval sose vettem volna le a polcról. Pedig mennyire jó könyv.)








8. Kívül szép - belül rossz!:
Existence (Gyönyörű borító, de nem túl jó sztori - nekem legalábbis nem tetszett)









9. Legmeghatóbb könyv: 
A herceg ( Azért A herceget választottam, mert ez volt az első könyv, ami kicsalta belőlem a könnyeket.)








10. Legbosszantóbb könyv:
Fire - Zsarát ( Nem bírtam...)









11. Legédesebb könyv(ek):
Szent Johanna gimi (Szerintem nincs aranyosabb ennél a sorozatnál *-*)


12. Legizgalmasabb könyv(ek):
Vámpír akadémia (Fordulat, harc, szerelem, akció, varázslat. Minden, ami kell *-*)



13. A legrosszabb befejezésű könyv:
A hűséges (ŐŐŐŐ... Jó ezt még nem olvastam... deee tudom a végét és nem tetszik! XD)








14. Kedvenc könyv karakter(ek): 

férfi:
Daemon Black
Gideon de Villiers
Adrian Ivaskov

női:
Gwendolyn Shepherd
Katy Swartz

egyéb:
Xemerius!!!!!





15. Kedvenc fantasy könyv:
Csontváros (Mert mindenféle fantasy-lény szerepel benne és ez mellett még szuper is)








16. Kedvenc disztópia könyv:
Legenda (nehéz volt választani, hogy Legenda vagy Útvesztő... De mivel a Legendát előbb szerettem, így Ő kapta ezt a kitüntetést)








17. Kedvenc romantikus könyv:
Vonzás szabályai









18. Kedvenc részlet:
Véreskü: Rose és Dimitrij a hídon.
SPOILERT TARTALMAZHAT!!!!
"– Rose, ne! – Valódi rettegést hallottam Dmitrij hangjában. Ha elveszít engem, akkor eltűnök. Semmi strigaság. Semmi felébredés. Ahhoz, hogy átváltozzak, a vérem megivásával kell megölnie, majd vérrel kell megitatnia. Ha leugrom, a víz öl meg, nem a vérveszteség. 
Már rég halott leszek, mire megtalál a folyóban. 
– Kérlek! – könyörgött. Szomorúan csengett a hangja, ami megdöbbentett. Belefacsarodott a szívem. Túlságosan emlékeztetett az élő Dmitrijre, aki nem volt szörnyeteg. Arra, akinek fontos voltam, aki szeretett, aki hitt bennem és szeretkezett velem. Ez a Dmitrij, akire ezek 
közül egyik sem volt igaz, tett két óvatos lépést előre, majd ismét megtorpant. – Nekünk együtt kell lennünk. 
– Miért? – kérdeztem halkan. A hangomat elvitte a szél, de Dmitrij meghallotta. 
– Mert akarlak. 
Szomorú mosolyt vetettem rá, azon töprengve, találkozunk-e még a halottak földjén. – Rossz válasz – közöltem vele. 
És elrugaszkodtam. 
Dmitrij azonnal ott termett azzal az elképesztő strigasebességgel, amikor zuhanni kezdtem. Odanyúlt, elkapta az egyik karom, és visszarángatott a korlátra. Nos, félig visszarántott. Csak egy részem volt biztonságban; a fél testem még mindig a víz felett lógott. 
– Ne küzdj ellenem! – mondta, miközben a karomat húzta. 
Ő maga is kiszolgáltatott testhelyzetben volt ott a korlát fölé görnyedve, miközben megpróbált eléggé áthajolni rajta, hogy meg tudjon tartani. 
– Engedj el! – kiabáltam vissza. 
De Dmitrij túl erős volt, és sikerült legnagyobbrészt átrángatnia a korláton annyira, hogy már nem forogtam annak a veszélyében, hogy ismét lezuhanok. 
Szóval az van, hogy mielőtt elrugaszkodtam, tényleg meg akartam halni. Elfogadtam ezt a helyzetet. De arra is számítottam, hogy Dmitrij pontosan valami ilyesmivel fog próbálkozni. Egyszerűen ennyire gyors és ennyire ügyes. Ezért markoltam szorosan a karót a szabadon lógó kezemben. 
A szemébe néztem. – Mindig szeretni foglak. 
Majd a mellkasába döftem a karót. 
Nem volt olyan precíz a mozdulatom, mint szerettem volna, mert gyakorlottan kitért előle. Erőlködnöm kellett, hogy elég mélyen a szívébe hatoljak, bizonytalan voltam abban, hogy ebből a szögből sikerülni fog. Majd abbahagyta a küzdelmet. Döbbenten meredt rám, a 
szája szinte mosolyra kunkorodott, még ha komoly, fájdalmas mosolyra is. 
– Ezt kellett volna mondanom… – zihálta. 
Ezek voltak az utolsó szavai. 
A sikertelen kísérletétől, hogy kitérjen a karó elől, elveszítette az egyensúlyát. A karó mágiája elernyesztette, megbénította – a reflexeit is. 
Dmitrij lezuhant."




19:  Jelenleg ezeket a könyveket szeretném a legjobban elolvasni:
Touch - Érintés
Hex-Hall
Túl a végtelenen
Angyali gonosz
Blood Red Road - Vérvörös út






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review