2014. május 15., csütörtök

Angyali gonosz

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, május 15, 2014
Tartalom:
"A tiltott gyümölcs a legédesebb. Mi lenne, ha élnének olyan kamaszok, akik születésüktől fogva elátkozottak? A bukott angyalok leányai és fiai ezzel a sorssal szembesülnek. A jólelkű Anna Whitt hatodik érzékkel született, színek kavalkádjaként látja mások érzéseit. Jól ismeri lényének ellentmondásait, hiszen megmagyarázhatatlanul vonzza a veszély. Akaratereje nehéz próba elé kerül, amikor tizenhatodik életévét betöltve megismeri a szexi Kaidan Rowe-t. A fiú bevezeti félelmetes közös örökségük titkaiba. Az efféle démonikus srácok azok, akiktől téged is távol tartanak a szüleid. Bárcsak Annát is idejében figyelmeztetné valaki! Vajon mit választ, amikor szembe kell néznie végzetével: a szentek glóriáját vagy ördögszarvakat? A regény a Sweet sorozat nyitókötete."



Én és a könyv: Angyalok és gonoszság? Az egyik kedvenc párosításom. XD

Véleményem:
Nem volt rossz. Tetszett, de azért nem vált kedvencé. 
Viszont Kaidan kedvenc lett! *-* Imádtam őt. :D Ja, meg persze a nevét is imádom! 
Annát különösebben nem zártam a szívembe, de tetszett a karaktere, mert felüdülés volt. Régen olvastam már (fantasyban) olyan karakterről, aki ennyire jószívű és naiv, illetve jókislány. :D 
A könyv tudott újat adni. Például: 
Nagyon tetszett a természetfeletti erők, mert ez is újdonságnak számított – nekem. Eddig még nem olvastam egy könyvet se, amiben az érzékszerveket erősítették fel. (Az auralátás az már nem újdonság, de az is tetszett :D) 
Kicsit sok volt számomra a szerelmes gyötrődés, de még nem ment át irritálóba a dolog. Plusz a végén az-az elvválás elég szépre sikerült. :) 
Kicsit azért böki a szememet az, hogy Anna milyen gyorsan jóba lett az apjával. Én a helyében sokkal bizalmatlanabb lettem volna, de hát Ő tudja. (A közepe felé) azért kicsit untam a sztorit.


Ami nagyon tetszett:
Melyik a kedvenc érzékszerved? :P
Kaidan :D

Ami nem tetszett:
Kissé sok a sírás-rívás.

Idézet:

"Gondolom, hallottál a hét fő bűnről, azaz a haragról, a restségről, a torkosságról, az irigységről, a kapzsiságról, a bujaságról és a kevélységről. Nos, mindegyiknek egy felelőse munkálkodik a démonok közül az emberek világában. Az egyedüli kivétel a restség és a torkosság, nekik közös felügyelőjük van, hisz a legtöbbször össze is tartoznak. Van emellett hat kisebb bűn is: a hazugság, az emberölés, a gyűlölködés, a lopás, a házasságtörés és a narkó. Ami tizenkét sötét angyalt jelent ember alakban. A földi gonoszság e létesítményeit hercegeknek nevezik."

"– Ez a kis izé meg – rajzolt háromszöget a levegőbe, majd Kopanóra, Kaidanra és rám mutatott – eleve halálra van ítélve. Többé ne izgassátok magatokat Anna miatt! Hallottátok, ugye? (…) Akkor tisztuljatok el innen!"

"Bár apámtól a bűnt örököltem, anyám reményt hagyott rám, és most ehhez a gondolathoz menekültem; szükségem volt rá."



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review