2014. május 22., csütörtök

Lázadó (Halo trilógia)

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, május 22, 2014
Tartalom:
"HÁROM ANGYAL SZÁLL LE A FÖLDRE KÜLDETÉSSEL. 
DE AZ NEM A TERV RÉSZE, HOGY AZ EGYIKÜK SZERELMES LESZ… 
A mennyország három angyalt küld a Földre – Gábrielt, a harcost, Ivy-t a gyógyítót és Bethany-t, a legfiatalabbat és legemberibbet –, 
hogy jó cselekedeteket hajtsanak végre a sötétség hatása alá került világban. 
Miközben mindvégig kerülik az emberi kapcsolatot, hatalmas igyekezettel próbálják eltitkolni ragyogó fényüket, 
emberfeletti hatalmukat és mind közül a legveszélyesebbet, a szárnyukat. 
Aztán Bethany találkozik Xavier Woodsszal, és egyikük sem lesz képes ellenállni a köztük lévő vonzalomnak. 
Gábriel és Ivy mindent megtesznek, ami a módjukban áll, hogy közbelépjenek, de a Xavier és Bethany közötti kötelék túl erősnek bizonyul. 
Az angyalok küldetése sürgető, a sötét erők fenyegetnek. 
Vajon elpusztítja, vagy megmenti a szerelem Bethany-t? S vajon elég hatalmat ad-e a gonosz ellen?"



Én és a könyv: 
Valami angyalosra vágytam.

Véleményem:
Ha a könyv első felét nézem, akkor legszívesebben sikítva vágnám a falhoz. Számomra az eleje nagyon unalmas, nyálas és tele volt tök felesleges részekkel. Semmi sem történt!!! Azon kívül, hogy olvastam Bethany hülye gondolatait.
De amikor megjelent Jake, akkor kicsit felrázta a hangulatot és végre nem csak a halálos szerelemről olvastam, ami annyira nyálas, hogy kifolynak a betűk a lapok közül. (Imádom Jake! Megmentette a napomat XD) 
Persze Xavier aranyos és nagyon tetszett a humora. Bethel meg nem volt bajom, de szerintem nem kellett volna beleerőltetni az angyal szerepébe. Mert ő volt a legangyaltalanabb angyal, akiről valaha olvastam XD Ketten, együtt aranyosak voltak. De néha már túlságosan szerelmesek voltak az én ízlésemnek. Jó, tudom én! Ilyen a szerelem... csak azért mégis. :D
Plusz, ha már annyira belefojt az írónő kereszténységbe, akkor lehetett volna hitelesebb a dolog. Csomó hülyeséget olvastam, amit én hittanórán tökre nem így tanultam. XD (De az is lehet, hogy az én tudásom kopott meg, vagy az írónő valami más vallás szerint írta… Ki tudja? XD) 
Jake, ahogy már mondtam: Megmentette a sztorit. Na, akármilyen fura: NAGYON BÍRTAM! XD Ha Ő nem jelent volna meg, akkor tuti, hogy abbahagyom az olvasást. 
Meg még tetszett Molly rajongása is, az olyan kis aranyos volt :) 
A folytatást nem hinném, hogy elolvasom… O.o

Ami nagyon tetszett:
Jake

Ami nem tetszett: 
A könyv első fele!!!!


Idézet:

"– És mit gondolsz Brice Hamiltonról eddig? Elég dögösnek találod a pasikat? 
– Azt azért nem mondanám, hogy dögösek – feleltem tanácstalanul. – A legtöbbjük eléggé egészségesnek tűnik."


"Az angyal jött 
Az angyal látott 
Az angyal bukott"


"– Neked viszont nem ártana egy kis retus. 
Elvigyorodtam, és meglengettem előtte a szemkihúzót. 
– Nem, azt már nem – mondta Xavier, és elhajolt a karom elől. – Még csak az kéne. 
– De miért nem? – duzzogtam. 
– Mert én férfi vagyok – felelte Xavier. – És a férfiak nem sminkelik magukat, hacsak nem emósok vagy egy fiúbanda tagjai. 
– Csak egy kicsiiit? – hízelegtem. 
Csodás, kék, mandulavágású szeme mintha szikrákat vetett volna. 
– Na, jó… 
– Tényleg? – vidultam fel. 
– Nem! Még mit nem! Akkora balek azért nem vagyok. 
– Jó – mondtam durcásan. – Akkor legalább hadd illatosítsalak be, mint egy lányt… 
Mielőtt leállíthatott volna, felkaptam egy üveg parfümöt és a mellére fújtam. Kíváncsian megszagolta az ingét."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review