2014. május 19., hétfő

Soredemo Sekai wa Utsukushii - szereplők

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 19, 2014

Újabban ez az anime lett a kedvencem és ha nekem egy anime kedvencé válik, akkor aztán sokat jár rajta az agyam. XD Ez most sincs másképpen, úgyhogy kiadom magamból a dolgot egy bejegyzéssel. 
Gondoltam írok a szereplőkről :D




De még mielőtt belekezdek a szereplők bemutatásába, kicsit ismertetem a történetet. 

Nike egy távoli ország (Eső fejedelemség) negyedik hercegnője, aki azért érkezik a Nap királyságba, hogy hozzá menjen annak uralkodójához. Mindenféle szóbeszéd terjed a Napkirályról: könyörtelen, kegyetlen, kéjenc, szarva van, a teste csupa szőr stb. Ám, amikor Nike megérkezik a fővárosba (Ginitariques-be) megdöbbenve tapasztalja, hogy a király csupán egy gyerek. Bár a párocskánk eleinte csak szórakozik egymással, egy idő után kezdenek kialakulni közöttük az érzelmek is. Kettőjüknek sok mindent ki kell állniuk, hogy elfogadják őket.
Az anime sorozatot az azonos című manga alapján készítették, melyet Dai Shinna rajzol. A manga 2011 óta fut és jelenleg is tart. (Ha jól tudom, akkor eddig 7. kötetnél tart)
Szerintem érdemes elolvasni a mangát is, mert apróbb változtatások vannak az anime és a manga között.
Ui: Szerintem az animét kb. a manga 17. fejezetéig fogják feldolgozni. (Na, persze ez nem biztos és még azt se lehet tudni, hogy hány részes lesz az anime. Mondjuk szerintem max. 13 rész lesz)

Szereplők:

Nike Remercier:
Kor: Nem derül ki, de kb. 17-18 lehet.
1. részben tűnik fel először.
Család: 
Anya: Iraha, Eső fejedelemség királynője
Apa: Eső fejedelemség uralkodója.
Testvérek: Három nővére van -> Kara, Mira, Nia
Nagymama: Niket a nagymamája képezte ki arra, hogy irányítani tudja az erejét.
Az Eső fejedelemség negyedik hercegnője. (Legfiatalabb) Képes megidézni az esőt és szolgálatába állítani a szelet. Azért érkezik a Nap királyságba, hogy hozzá menjen annak uralkodójához. A házasságnak azért kell létrejönnie, mert Livius király úgy döntött, hogy az Eső fejedelemség megőrizheti az önrendelkezését, de cserében az egyik hercegnőnek hozzá kell mennie feleségül. A négy hercegnő egymás között dönthette el, hogy ki lesz a király feleség. Ezt lerendezték egy kő-papír-olló játékkal, amit Nike elveszített.
Nike személyisége: Vidám, makacs, kedves, gondoskodó, megbocsájtó, erős, kicsit neveletlen.



Livius Orvinus Efurekea ( I. Livius)
Kor: Az animében eddig még nem említették, de több helyen is azt olvastam, hogy Livi 15 éves. (Én max 13-nak néztem... O.o)
1. részben tűnik fel először.
Család:
Anya: Sheila (meghalt)
Apa: Egyenlőre semmit se tudok róla. Annyi tuti, hogy Ő volt a Nap király Livius előtt.
Testvérek: nincs
Nagybátyja: Azaz az apjának az öccse: Bardouin.
Livius a Nap király. Három éve örökölte meg a trónt. Trónra lépése után szinte az  egész világot meghódította. A pletykák szerint egy szörnyeteg, de Ő tulajdonképpen még csak egy gyerek. Livi kezdetben nagyon undok Nikevel és csak játékszernek tekinti, de egy idő után megszereti a lányt és mindenáron megakarja védeni őt.
Személyisége: Védelmező, komoly, kicsit erőszakos, néha gyerekes(alap, hisz gyerek XD), erős.








Neil:
Kor: Nem tudni.
1. részben tűnik fel először.
Livi szolgálója, tanár és bizalmasa. Törődik Liviussal és neveli is őt. Amikor Nike megérkezik Ő segít neki beilleszkedni a palotai életbe és tanítja az etikettre stb.
Személyiség: Komoly, kötelességtudó, gondoskodó.





Amaluna Luirasael (Luna)
Kor: Nem tudni, de szerintem fiatalabb Livinél.
6. részben tűnik fel először.
Livius gyerekkori barátja. Az Óceáni királyság első hercegnője.



Bardouin Cecil Efurekea (Baldo)
Kor: Nem tudni.
7. részben tűnik fel először.
Livius nagybátyja és miniszterelnök a Nap királyságban.


Lani Aristes:
Az Egyházügyi Minisztérium főpapja.
Kezdetben ellenzi a házasságot és próbálja megakadályozni.















Mikia, Ranra, Suunya:
Nike szolgálói, barátai.















Jaina:
A királyi séf. 
















Catesby, Ratcliff, Wodan:
Livius tanácsosai. 
A taktika istene: Wodan.
A fegyverek istene: Catesby.
A világ minden tájáról vannak kapcsolatai, szövetségesei: Ratcliff
Liviusal együtt a Négy Isten hangjaiként is emlegetik őket.
Kissé perverz vénemberek. XD









Zenék az animéből:

Rena Maeda - Tender Rain
Rena Maeda - Promise
Joanna Koike - Beutiful World 





2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én már kétszer végig néztem és imádom . Látom te is . Sajna csak 12. rész van belőle . De én is csak ajánlom .

1995 írta...

Igen. Igen :D Nagyon szerettem ^^ Jó kis anime és vicces is.

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review