2014. július 4., péntek

A Lázadó

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, július 04, 2014
Tartalom:
"Egyetlen döntésed hatására megváltozhatsz – vagy akár meg is semmisülhetsz. Minden egyes választásunknak megvannak a maga következményei – Tris Prior is megtapasztalja ezt, amikor nyugtalanság s zavar támad körülötte a társadalom valamennyi csoportjában. Meg kell próbálnia megmenteni a szeretteit – és önmagát –, miközben újra meg újra szembesül a fájdalom, a megbocsátás, az azonosulás, a hűség, a politika, a szerelem és a szeretet kérdéseivel."




Én és a könyv: 
Alkut kötöttünk Biával, hogyha ő elolvassa a Rubinvöröst, én elolvasom a Lázadót.


Véleményem:

Jobban tetszett, mint az első kötet. Sokkal több az érzelem (indulat, bűntudat, szerelem stb.) , izgalmasabb (sok a menetelés, menekülés, harc, döntés hozatal)
Jó időtöltés volt. Főleg miután átestem a holtpontomon és csakúgy peregtek a lapok. XD
Ebben a kötetben a szereplők teljesen megváltoztak – számomra legalábbis.
Tris kb. azt az érzetet keltette, mintha egy új főhősnőt kaptam volna. Állítólag sokak szerint idegesítő ebben a kötetben…
Hát szerintem meg Tobias volt idegesítő! XXDD Persze őt is megértem… de azért mégis. Azaz egy mázlija van, hogy a végén javított. :P
Caleb elég nagy csalódás. Főleg úgy, hogy az első kötetben még bírtam és ennek az elején is.
Volt pár egész jó poén is, amik feldobták az egyébként komor hangulatot.
Összességében: Nem volt rossz.
Ui: Muskátlispite XDDDD

Ami nagyon tetszett:
Tris kiborulása

Ami nem tetszett:
Tobias elég idiótán tudott viselkedni. XD


Idézet:


"-Négyes! -kiáltom. Miért is kiáltozok egy számot? Ó, igen. Mert ez a neve."


"– Nem foglak megcsókolni. Előbb kiderítem mi folyik itt – mondja. Egy pillanatra lebiggyesztem a számat, de azután elmosolyodok, miközben összeáll a fejemben a kép.
– Hát ezért szeretsz engem! – kiáltok fel. – Mert te sem vagy valami kedves, így már sokkal érthetőbb.
– Gyerünk – szól rám Tobias. – Megkeressük Johannát.
– Én is szeretlek.
– Ezt jó tudni – vágja rá. – Gyere már, az ég szerelmére! Majd viszlek."


"– Miért nem tudtam leküzdeni a békeszérumot? – kérdezem. – Ha az agyam elég rendellenes ahhoz, hogy ellenálljon a szimulációs szérumnak, akkor ehhez miért nem?
– Őszintén szólva, nem tudom – feleli. Ledobja magát mellém a matracra. – Lehet, hogy csak akkor vagy immúnis, ha akarod is.
– Én pedig nyilvánvalóan akartam! – felelem ingerülten, de meggyőződés nélkül. Valóban akartam? Vagy jó volt néhány órára megfeledkezni a dühről, a fájdalomról, mindenről?"

"-Ő meg miért jött ide? – kérdi Peter.
Ránézek.
-Mert nem normális.
-Nos valóban."

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos, most nem igazán a könyvről akarok beszélni, habár igazán izgalmasnak hangzik, lehet hogy elolvasom. Viszont a lényeg. Én imádom a blogodat és szinte az összes Animét megnéztem amiről írtál, jó néhányat nem mert kicsit durvák voltak. És ezért írok, mert ha nem túl nagy kérés és lesz idöd, ajánlanál néhány kevés vérontással járó animét. Nem az hogy nem bírom a harcosokat, mert imádom , últra izgalmas volt. De viszont egyben szomorú is és mostanába ezért rengeteget sírtam.Bocsánat érzékeny ember vagyok. Vagyis csak azt szeretném hogy ajánlj néhány cuki, rumantikus, vicces és még mágikus is anime sorozatott.De tényleg ha csak van időd. Az a gond hogy már nincs mit nagyon néznem......szóval lécci gondold át

Előre is köszi! : Peace girl

1995 írta...

Szia!
Nagyon, nagyon köszi :)
Természetesen szívesen ajánlok valami aranyos animét :D (Bőven van az is) Még ma átnézem a listámat és kicsit felelevenítem a dolgokat, hogy írhassak róluk :) Örülök, hogy tetszik a blog és, hogy írsz.

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm és szívesen! :)

Peace girl

Névtelen írta...

bocsi hogy megint írok de megpróbálsz ma néhányat felrakni?

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review