2015. február 20., péntek

White Hot Kiss

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, február 20, 2015
Tartalom:
"One kiss could be the last.
Seventeen-year-old Layla just wants to be normal. But with a kiss that kills anything with a soul, she's anything but normal. Half demon, half gargoyle, Layla has abilities no one else possesses.
Raised among the Wardens—a race of gargoyles tasked with hunting demons and keeping humanity safe—Layla tries to fit in, but that means hiding her own dark side from those she loves the most. Especially Zayne, the swoon-worthy, incredibly gorgeous and completely off-limits Warden she's crushed on since forever.
Then she meets Roth—a tattooed, sinfully hot demon who claims to know all her secrets. Layla knows she should stay away, but she's not sure she wants to—especially when that whole no-kissing thing isn't an issue, considering Roth has no soul.
But when Layla discovers she's the reason for the violent demon uprising, trusting Roth could not only ruin her chances with Zayne…it could brand her a traitor to her family. Worse yet, it could become a one-way ticket to the end of the world."




Én és a könyv: 
Ajánlotta egy Molyos ismerősöm és mivel Jen írta, plusz a novella tetszett, gondoltam elolvasom.

Véleményem:
Jennifer L. Armentrout ( Az Luxen sorozat írónője), legújabb sorozatának - The Dark Elements első kötete.
Röviden a főszereplőkről: 
Van nekünk egy Layla nevű főhősnőnk, aki félig Warden(vízköpők, akik őrzik a rendet a világban és démonokkal harcolnak) és félig démon. Mivel ő, amolyan hibrid ezért különleges képességei vannak, meg tudja jelölni a démonokat és képes elszívni a lelkeket(persze nem szánt szándékkal és csak akkor, ha valaki túl közel merészkedik az ajkaihoz :P). 
Roth: A szexi démon, nem is akármilyen démon, hanem egy magas szintű. Ráakaszkodik a mi drága főhősnőnkre, persze megvan rá az oka, és kitartóan ostromolja. 
Zayne: Layla gyerekkori barátja, akivel együtt nevelkedett. Vízköpő harcos. 

Tudtam én, hogy holnap iskola és nekem fel kell kelnem kb. 5:30-kor, de egyszerűen nem tudtam abbahagyni. xD
Én: Hm… még egy fejezet… *kicsit később* Áh, ezt még elolvasom, mert a másiknak olyan durva vége volt… *egy órával később* Már csak 20 oldal… Azt már befejezem. xD
Úh, holnap biztos nagyon használható leszek az iskolába - gondoltam.
Rothot imádtam, eléggé hasonlít Daemonra, de eltudtam vonatkoztatni és vannak csak rá jellemző tulajdonságok is.
Legjobban a névválasztásait szerettem. Hogy vegyek komolyan egy óriás kígyót, aminek Bambi a neve? XD Akárhányszor elolvastam elnevettem magam. Na meg a cicák és a sárkány… XD
Layla is jó kis szereplő volt. (Na mondjuk ő szerintem nem nagyon hasonlít Katyre, max annyiban, hogy ő se egy síró-picsogó, semmire se való főhősnő) Olvastam véleményekben, hogy szerintük az elején kicsit hisztis, de nekem az nem volt hiszti … Jó, talán kicsit hiszti volt. XD De féltékeny volt és kész! Igaza is volt! A helyében én is ilyen lettem volna.
Zayne… Hm… Nekem ő egyenlőre semleges, olyan mintha ő lenne a nagy tesó és nem is éreztem túlzottan bele a szerelmi háromszöget sem. Zaynek eddig leginkább a harag érzését sikerült kicsikarnia belőlem. Persze azért voltak jó pillanatai, amikor nagyon kedves volt és én is azt mondtam, hogy jó szereplő.
A megalkotott világ is nagyon tetszik, egyedi és jól felépített. A Wardenek érdekes lények, ahogy a Démonok is, és látszott, hogy egy jónak állított személy is lehet akár gonosz vagy épp fordítva.
Szóval jó kis sztori volt. :D Nem kellett csalódnom az írónőben *-*
Végül pedig: Kiakasztó ez a befejezés… -.-" Ahogy mondtam…Nem kellett benne csalódnom. XD Megint írt egy függővéget, ami kiakasztó. :DDDD
Tökéletes Jennifer könyv, ami tartalmazza azt, amit a Luxen sorozatban már megszerettem:
Egy pimasz, szexi srác.
Egy talpraesett főhősnő.
Remekül megalkotott világ.
Sok-sok poén.
Akció és harc! :D

Ami nagyon tetszett: 
BAMBIIII!!! :D

Ami nem tetszett: 
...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review