2015. szeptember 26., szombat

Zombiapokalipszis Book TAG

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, szeptember 26, 2015
Amikor megláttam ezt a Book TAG-et tudtam, hogy ezt bizony nekem találták ki.
Hisz egy akkora zombi fan, mint én ezt nem hagyhatja ki! (És mégis viszonylag későn töltöm ki xD De jobb későn, mint soha) Plusz ezer éve nem volt Book Tag a blogon.

A feladatom a következő volt:
1. Választanom kell 5 könyvet.
2. A címüket fel kell írnom cetlikre, majd belerakni olyan valamibe, ahonnan ki tudom húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.
3. Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol, és az ott található névvel kell válaszolnom a kérdésre.
4. A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel. Minden könyv két kérdést kap.

Én direkt próbáltam olyan könyveket választani, amiben nem csak két szereplő van :)
Kiválasztott könyvek :D (és Pocak)


1. Az első ember aki meghal
Mennyei tűz városa: 
Clary: Hát van ilyen :D Tuti hősködni próbált XD 

2.  Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől
A bögrémbe tettem a cetliket :D
Jace: Aha, kötve hiszem. xD Még ha akarnám se tudnám elgáncsolni őt. Előbb csapna le valamivel. xD Bár... Biztos látta, hogy Calry meghal és akkora sokkot kapott, hogy én eltudtam gáncsolni. xD

3. Az első ember aki zombivá változik
Spark - Szikra: 
Michael: Óh, szegény :( Sajnálom, mert a tesói tuti kibuktak. De én megvigasztalom Gabrielt!!! *-*

4. Az az ember aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön
Layne: Khm, szerintem féltékeny lett, hogy rámozdultam a pasijára. xDDD Totál érthető! XD

5. A csapat idiótája
Nem akarlak megölni: 
Claytoni Gyilkos: Wow, és ő tényleg az. :D 

6. A csapat agya
John: Nos ő tényleg nem buta :D És a gyilkolászás se áll messze tőle, szóval hasznát venném egy zombi apokalipszis idején. 

7. A csapat orvosa
Méreghercegnő: 
Evie: Szuper! A sok növényével talán tényleg tudna mit kezdeni, mint orvos. 

8. A fegyverszakértő
Jackson: XD Amúgy pont jól fogtam ki. Jackson végül is a könyvben vámpírzombi szerűségeket gyilkol és ért a fegyverekhez is. :D Vele tuti túlélném *-* 

9. A harcos
Az elveszett hős: 
Piper: Ebben azért kételkedek. XD Oké, Piper nem rossz szereplő, de azért harcosnak nem mondanám. :D

10. A csapatkapitány
Annabeth: Jujj *-* Ha Annabeth a csapatkapitányunk, akkor garantált a túlélés :D Végül is a stratégia és a bölcsesség Istennőjének a lánya.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review