2015. október 2., péntek

Az első & az utolsó Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, október 02, 2015
Rögtön megtetszett ez a kihívás :)
Szeretek visszaemlékezni az első dolgokra. :D

1. Miről szólt az első blogbejegyzésed? Miről az utolsó?
Hát... Nekem az első komoly blogom ez lenne. :D Ugyanis régebben volt kettő vagy három, amiket azért csináltam, mert valamit szerettem. (Pl: Naruto, Hermione és Ron stb.) De akkoriban még nagyon kicsi voltam. xD 10-12 éves és hamar meg is untam. És már nem is emlékszem, hogy mi volt az első bejegyzésem. D:
Itt viszont az első bejegyzésem egy összegzés szerűség volt. Pont olyasmi, hogy ez volt az első kedvenc animém, kedvenc sorozat stb. :P
Utolsó: A Hazudósokról írtam utoljára :)

2. Ki volt az első blogger, akitől olvastál? Ki az utolsó?
Huhúúú :D Az első blogger? XD Szerintem én régen csak random beírtam valamit a googleba és elolvastam az első blogost, akit kidobott. 
De nagyon régóta olvasom Kelly és Lupi blogját, szóval akkor legyen ez az első. 
Utolsó: Deszy blogja, méghozzá az egyik Árnyvadászos hír. 


3. Melyik volt az első könyv, aminek a megvásárlására emlékszel? Melyik az utolsó?
Az első könyv, aminek emlékszem a megvásárlásra az mesekönyv. :D A házunk alatti kisboltban lehetett venni 100-200 Ft-ért kis mesekönyveket és azokat gyűjtöttem. Plusz ezen kívül is volt egy csomó mesekönyvem, de azokat még nem én vettem. :)
Regény az pedig Laura és a fény labirintusa. A vicc csak az, hogy nem olvastam el. Sőt megvétel után két évre oda adtam unokatesómnak.
Az Utolsó az a Hex Hall volt. Szeptember végén vettem, az Alexandrában :D

4. Melyik volt az első könyv, amit teljesen egyedül olvastál el? Melyik könyvet olvastad utoljára?
Márti mese könyvek :D És persze a Harry Potter. (Meg A két Lotti. De igazából az nem teljesen magamtól volt, hisz a tanárnéni mondta, hogy tessék elolvasni!)
Utoljára: Utoljára a Hazudósokat olvastam el. *-*

5. Melyik volt az első disztópia, amit olvastál? Melyik az utolsó?
A Legenda volt az első disztópiám :) És nagyon-nagyon tetszett is. 2013-ban olvastam. 
Utolsó: (Ha jól emlékszem, akkor az Ötödik hullám volt az utolsó disztópiám. ) xD Most megnéztem és nem jól emlékeztem. Az utolsó disztópiám a Végtelen ég volt. 

6. Mi volt az első paranormál romantikus, amit olvastál? Mi az utolsó?
Talááán.... Az Alkonyat volt az első. O.o
Utolsó: Hex Hall, de igazából nem annyira lényeges a romantikus szál. Szóval, akkor inkább az Elhívás.(Ami ugye nem tetszett )



7. Melyik volt az első könyv, amin sírtál? Melyik az utolsó?
Fhú... Engem nehéz volt megsiratni. XD Az első könyv, amin sírtam az a Herceg volt. (Pokoli szerkezetek)
Az utolsó könyv a Hazudósok volt. És igazából ez volt az első, amin úgy igazán sírtam. Nem csak pár könnycseppet hullattam el, hanem végi sírtam két fejezetet. 

8. Melyik volt az első sorozat, amit befejeztél? Melyik az utolsó?
Időtlen szerelem trilógia, 2012-ben. Egészen addig mindenbe csak bele kezdtem és elolvastam az első részt, de a többit nem.
Utolsó a John Cleaver trilógia. Bár ezt azóta megtoldották még egy résszel és még kitudja mennyi lesz. Szóval előtte volt még a Luxen sorozat... De az is kap most egy új, kiegészítő kötetet. Áh, feladom! XD

9. Melyik volt az első könyv, amit nem tudtál befejezni? Melyik az utolsó?
Egri csillagok. Bár kicsit túlzás azt mondani, hogy nem tudtam befejezni, amikor szinte elkezdeni se ment. Kemény három oldalt olvastam el belőle... 
Utoljára az Vihartáncossal gyűlt meg a bajom. Egyszerűen nem volt hangulatom hozzá vagy csak nem tetszett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review