2015. október 12., hétfő

Day & Night Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 12, 2015
Ezt a Book Tag-et a "Hagyjatok! Olvasok", blogon találtam és nagyon megtetszett, szóval gondoltam én is kitöltöm :)
Az ő válaszait ITT! olvashatjátok.

- Nappal vagy éjszaka olvasol többet?
Mindig is jobb szerettem éjszaka. De suli időben próbálom kordában tartani magam. xD 
De így is van, hogy éjfélkor vagy később fejezek be egy-egy könyvet.

- Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)?
Egy se ugrik be. Szerintem nekem összességében több könyv változtatta meg a gondolkodásmódomat. Összességében voltak rám hatással, egy-egy mondat vagy jelenet, esetleg egy karakter. 


- YA vagy nem?
Leginkább csak YA-t olvasok... XD Szóval egyértelműen YA. De igazából bármi jöhet, ami megtetszik ^^

- Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?
Általában tipikus tökéletes karakterekről olvastam eddig - tudjátok az a típus, akitől majd elalél az ember-, vagy pedig nem sima ember volt. Szóval bár örülnék egy Gabriel Merricknek vagy egy Park Sheridanek, esetleg egy Daemon Blacknek, de kötve hiszem, hogy a valóságban még csak hasonlóval is találkozhatnék. :D

- El a kezekkel a könyveimtől vagy szívesen kölcsönadom?
Is-is... A kedvenceimet nem adom oda. Ne is kérje senki! Ezért, amikor valaki azt mondja, hogy adnék-e neki kölcsön könyvet, de olyat, ami jó... Hááát.... XD (Amúgy leginkább azért van ez így, mert adtam már kölcsön kedvenc könyvet és nem úgy kaptam vissza, ahogy oda adtam. Nem lett nagy hibája, de én látom és zavar.)
Ami nem tetszett annyira azt viszont úgy-ahogy kölcsön szoktam adni. DE NEM AKÁRKINEK!

- Meg szoktad szagolni a könyveid?
Amikor újak, akkor általában mindig. xD
És nyomkodom anyu orra alá, hogy: Fhú, figyeld de jó illata van! Anyu meg persze húzza a száját és azt mondja: Hagyjál már ezzel!

- Nem mindenki kedveli a könyveket - baj/nem baj?
Nekem csak azzal van bajom, amikor valaki nekem akarja megmondani, hogy ne olvassak annyit és megkérdezi, hogy miért szeretek olvasni? Meg olyanokat vág hozzám, hogy mert te nem a valóságban élsz... Bla-bla!
Felőlem ne olvassanak :D De akkor rajtam se kérjék számon, hogy én miért teszem. (Gondolok itt pár ismerősömre. xD)

- Vigyázok a könyveimre, vagy nem?
Alap. Mindenemre nagyon vigyázok, a könyveimre meg pláne. Szerintem nincs is olyan könyvmoly, aki ne vigyázna a könyveire. 

- Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis?
Attól függ kinek a nézőpontjából látjuk. XD 
Szerintem kevés... De nekem mindig kevés lesz. 

- Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan?
Tavaly tüdőgyulladásom volt és három hétig itthon nyomtam az ágyat... Anyu folyamatosan hozta be nekem a meleg teát, én meg közben olvasgattam. Éppen kortyoltam egyet a teámból, amikor rám jött egy köhögési "roham", majd kiszakadt a tüdőm... De a legrosszabb az volt, hogy a számban lévő tea a könyv lapjain landolt. 
Annyira kétségbeestem és elszomorodtam, hogy majdnem elsírtam magam. 
Onnantól kezdve, amíg megittam a teát nem olvastam! Szerencsére amúgy a könyvön meg se látszik. *-*
Egyébként ezt az egy esetet leszámítva még nem kentem össze egyik könyvemet se.

- Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?
Általában, ha valami nagyon vicces dolog történt a könyvben, vagy nagyon tetszik valami miatt, vagy pont az ellenkezője, akkor felszoktam menni facre és megosztom az élményt a barátokkal, aztán olvasom is tovább a könyvet. 
Plusz zenét hallgatni is szoktam. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review