2015. október 5., hétfő

Fear the Walking Dead 1. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 05, 2015
Tartalom:
"Milyen volt a világ, amikor elkezdett átalakulni azzá a horrorisztikus apokalipszissé, amelyet a The Walking Dead festett le? A Fear the Walking Dead, a Los Angeles-ben játszódó társ-sorozat pontosan erre a kérdésre válaszol. Új szereplők és egy teljesen új történet segítségével visszavisz bennünket a zombi-apokalipszis kezdetéhez. Abban az időben járunk, amikor teljesen ismeretlen okokból viharos sebességgel változott a világ, amikor senki nem tudta pontosan, mi is történik, amikor az emberek addig megszokott élete fenekestől fordult fel, ráadásul úgy, ahogyan azt korábban senki nem képzelte volna."


Véleményem: 
Az első részről már alkottam egy amolyan kezdeti véleményt, melyet ITT! el is olvashattok. 
Ha valaki mégse szeretné azt a posztot elolvasni, akkor a lényeg igazából annyi lenne, hogy az első rész engem nem nyűgözött le. 
De gondoltam ez csak az első rész. Nincs még minden veszve. :D
Igazából a sorozatnak az a legnagyobb bökkenője, hogy összegyűjtöttek egy csomó unszimpatikus karaktert. Mintha csak a készítők arra gondoltak volna: Óh, az ilyen szereplőt nem szereted? Szerinted ezek a tulajdonságok nem túl kedvelhetők? Akkor nesze neked!
Ha kinyiffannának én személy szerint nem siratnám meg őket. Sőt konkrétan szívesen zombi elő lökném némelyiket.
Annyi döntésükkel nem értettem egyet és néha annyira logikátlannak éreztem őket.
Amúgy magával a színészi alakítással nem volt bajom, sőt jól adták a szereplők a karaktereket. 
A sorozat csúcspontja a harmadik rész volt, illetve az utolsó. Igazán izgalmasra sikeredtek.
A készítők jól elkapták a pánik és  káosz vonalat. Örültem is, hogy végre történt valami.
Aztán a negyedik rész megint DÖG UNALMAS LETT! Plusz még inkább megmutatta, hogy ezeket a szereplőket egyszerűen képtelenség szeretni. Legalábbis számomra. (Azért remélem, hogy a második évadban ez változni fog...)
A drogos srác konkrétan egy köcsög hülye gyerek. 
A szülők meg egyszerűen szörnyűek. És itt most nem arra gondolok, hogy Madison kiborult.(Azt még úgy meg is tudtam érteni.) Hanem, hogy Chris anyja például ott hagyja a fiát. Travis cseszik arra, hogy mit mond a gyereke. Madison meg nem mondta el a lányának az elején, hogy mi folyik körülöttük - pedig ő már rég tudta. (És most lehet azzal jönni, hogy védeni próbálta... De mind tudjuk, hogy a tudás hatalom és épp ezért került a lányka veszélyes helyzetbe. Mivel a sötétben tapogatózott...)
Egyedül talán Chrisben láttam némi potenciált. Illetve Ofelia apjában. Ja, meg az elején szereplő Tobias(aki sajna azóta el is tűnt... :/)
Mondjuk az utolsó részre egészen megkeményedett mindenki. Keményen gyilkolták a zombikat és nem azért rimánkodtak, hogy "De miért ölted meg? Még megmenthettük volna" és még egy kis drámát is kaptunk.
Ha lesz második évad(ami tudtommal lesz) azt is megfogom nézni, mivel az első még nagyon csak a bevezetés volt.
Összességében, az első évad nem nyűgözött le. Viszont én tuti nem kaszálnám el, mivel látok benne potenciált ^^


Ami nagyon tetszett: 
A készítők jól ábrázolták a félelmet és a káoszt.

Ami nem tetszett: 
Unszimpatikus karakterek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review