2015. október 7., szerda

Füst és Csont leánya

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, október 07, 2015
Tartalom:
"Egyszer volt, hol nem volt, egyszer egy angyal meg egy ördög egymásba szeretett. A történet nem végződik jól.

A sodró erejű fantasy regénytrilógia első része egy tiltott szerelemről, egy ősi háborúról mesél és egy újjáteremtett világ reményét hirdeti."




Én és a könyv: 
Már jó ideje kinéztem magamnak, hogy ezt el kell
olvasnom.

Véleményem: 
A Füst és csont leányával kicsit bajban vagyok. Egyrészről eszméletlenül tetszett, másrészről viszont a végén már eléggé untam és az egész Rómeó és Júliás lett, számomra.
A Rómeó és Júliát pedig nem szeretem. XD
Szóval adott nekünk egy nagyon érdekes világ. Teljesen új, teljesen ismeretlen, szuper új lényekkel -jó, annyira nem új, de könyvekben még nem futottam velük össze.
A kimérák világa szuper volt. Érdekesek voltak, a kinézetük pedig szuper. Aztán maga Kénkő, aki kívánságárus. Ámultam és bámultam, hogy ez milyen ötletes, milyen jól megcsinálta az írónő. El se tudtam képzelni, hogyan juthatott ennyi szuper dolog az eszébe.
Mondjuk az angyalok -szeráfok- világa sem volt rossz, de arról sokkal kevesebbet tudtunk meg.
A leírások nem unalmasak és szinte minden megelevenedik előttünk.
A szereplők szimpatikusak. Leginkább Kaoru legjobb barátnőjét bírtam. ^^
Egészen addig tetszett a könyv, míg Akiva rá nem jön a nagy titokra.
A múltba tekintés olyan szempontból tetszett, hogy megtudtuk mi történt. Ám ez a tipikus első látásra szerelmes lettem felállás volt. Aztán meg összetörök lelkiekben, mert elvesztettem a szerelmem, de lám jön egy lány, aki talán összeforrasztja vérző szívem.
Oké mondjuk van legalább egy kis csavar ebben a szerelemben, de nekem... nem is tudom, valamiért nem jött be. Vagyis a végén már nem.
A múltba tekintés előttig tetszett.
Meg én tök mást hittem. Azt hittem, hogy valami egészen más dolog történt.
Alapból a tartalom alapján azt hittem, hogy Karou egy angyalnak meg egy démonnak a gyereke és majd ebből lesz valami. xD
Viszont szerintem nagyon olvastatja magát és érdemes is elolvasni.


Ami nagyon tetszett: 
Kimérák

Ami nem tetszett: 
Múltba tekintős résztől nem annyira

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review