2015. október 31., szombat

Mr. Bridgerton csábítása

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 31, 2015
Tartalom:
"Mindenki tudja, hogy Colin Bridgerton a legelbűvölőbb férfi egész Londonban.
LADY WHISTLEDOWN TÁRSASÁGI LAPJA,
1824. március

Penelope Featherington titokban imádta legjobb barátnője bátyját, már… nos, már egy örökkévalóságnak tűnő ideje. Miután fél életét azzal töltötte, hogy távolról csodálta Colin Bridgertont, azt hiszi, mindent tud róla, mígnem véletlenül megismeri a férfi legféltettebb titkát…
Colin Bridgertonnak elege van abból, hogy a társaság csak üres fejű szépfiúnak tartja, elege van az élet soha véget nem érő egyhangúságából és legfőképp elege van abból, hogy mindenki folyton a hírhedt pletykalapszerző Lady Whistledownnal foglalkozik, aki soha egyetlen lapszámban sem hagyja őt említés nélkül. De amikor Colin hazatér külföldi útjáról Londonba, rájön, hogy életében már semmi sem ugyanaz, mint volt… különösen Penelope Featherington változott meg."


Én és a könyv: 
Muszáj volt elolvasnom :D Penelopera és Colinra voltam leginkább kíváncsi

Véleményem:
Először is: Jobb, ha senki se kezdi el este, mert akkor fel kell készülnie rá, hogy aznap nem alszik.
Én legalábbis nem aludtam szinte semmit, mivel éjjel fél négykor még ezt a könyvet olvastam. xD
Másodszor: Ha az ember azt hitte, hogy az első két rész jó volt, nos az kösse fel a gatyáját, mert ezt egyenesen imádni fogja (Harmadikat nem olvastam, mivel hallgatván egyik barátnőm tanácsára – aki egy HŐS – inkább kihagytam)
Az első két rész mindegyikében volt olyan, ami nem tetszett. Ezért nem is kapták meg a teljes öt csillagot tőlem a Molyon. De ez a rész. WÁÁÁÁÁ!
Nem tudok megemlíteni olyan részt, amire elhúztam volna a számat, hogy nekem ez nem tetszik.
Annyira jó! Én végig mosolyogtam az egészet. Vicces, aranyos, bájos.
A végét egyenesen imádtam és a köztes részeket is.
Plusz nekem az is tetszett, hogy magáról az írás szépségéről és szeretetéről is írt az írónő. :)
Az eddigi női szereplők közül Penelope a kedvencem.
(Jajj, de még mennyire imádom!!!)
És, hát a férfi szereplők közül is Colin a favorit.
(Igen, ő végre megdobogtatta a szívem *-*)
A Bridgerton családot csak szeretni lehet.
Penelope anyját meg torkon tudtam volna könyökölni… -.-"
Imádtam a változó érzéseket is. ^^
"Hogyan történt?
Mikor történt?
Számít ez?"
Ja és köszönöm! Végre nem egy idióta indok vezette a párt oltár elé. És annyira aranyosak voltak! Annyira, de annyiraaaa!
Főleg Colin a végén *-*
Ráadásul ott van ez az őrületes találgatás, hogy ki lehet vajon LADY WHISTLEDOWN?
És IGEN kiderül!
És igen! Mindenki másra gondoltam volna csak épp arra nem, aki valóban volt. xD Szóval kicsit meglepődtem.

Ami nagyon tetszett: 
Minden :D

Ami nem tetszett: 
...

Idézet: 
"– Haywood! – kiáltott Lady Danbury és magához intett egy középkorú úriembert. – Egyetért velem?
Lord Haywood arcán a pánik kínja rezdült, aztán amikor egyértelmű lett, hogy nincs menekvés, azt felelte – Az a stratégiám, hogy mindig egyetértek önnel.
Lady Danbury ismét Penelope felé fordult – Csak képzelem, vagy a férfiak egyre okosabbá válnak?"

"Colin ott és akkor megállapította, hogy a női lélek furcsa és kiismerhetetlen képződmény, amit egyetlen férfi se próbáljon megérteni. Nincs olyan nő a világon, aki el tudna menni úgy A pontból B pontba, hogy közben ne álljon meg C, D, X és tizenkét más ponton."

"Colin figyelméért étel jelenlétében nehéz volt versengeni."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review