2015. október 7., szerda

Új megjelenések

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, október 07, 2015
Rengeteg, rengeteg új megjelenés érkezik és én csak kapkodom a fejem.
Magamban meg sírdogálok, hogy a gondolatbeli pénztárcám ezt nem fedezi. XD
Nincs mese! El kell menni diákmelózni.
Ezt a sok-sok könyvet mind szeretném megvenni. Szerencse, hogy novemberben van a névnapom - remélhetőleg anyucikám megszán egy könyvvel -, illetve itt lesz a karácsony is, amikor remélhetőleg megszánnak minimum két könyvvel. (Bár sajna úgy vettem észre, hogy valami tök más dolgot szeretnének nekem venni. (Khm... szekrényt és íróasztalt... khm. Persze én mindennek örülök... Csak a könyvnek jobban, amit anyuék egyszerűen nem értenek meg xD)

Ezeket már elő is rendeltem :P
Vörös királynő,
Jók és rosszak iskolája

Mind a kettőt leginkább azért választottam, mert hát nagyon szépek a borítók *-*
Plusz tetszett a tartalom is. És még azért is esett ezekre a választás, mert ezek kicsit hosszabbak.
A Vörös királynőt meg már megjelenés bejelentése előtt kinéztem magamnak.






Végtelen lovag:
Jujj, ezt várom a legeslegjobban. Nagyon várom a Méreghercegnő kettő. Annyira kíváncsi leszek a Halálra.
















Silber – Az álmok első könyve
Kerstin Gier új regényét szintén még a megjelenés bejelentése előtt kinéztem már magamnak.
Ha csak fele annyira tetszik majd, mint az Időtlen szerelem trilógia, akkor már elégedett leszek. :D















The Copper Gauntlet – A rézkesztyű
Kíváncsian várom a folytatást. Bár lehet, hogy ő majd átcsúszik a jövőre megvásárolandó könyvek közé.
Úgy is nagyon soká fog még jönni a folytatása és, ha ennek a vége is annyira kiakasztó, mint az elsőé... O.o















Athéné jele,
Neptunus fia 
(Ugye a Neptunus fia nem új megjelenés, de mivel még nincs meg, jó lenne a kettőt együtt megvenni)





Az ördög egyetlen barátja
Jajj, de kíváncsi vagyok rá. *.* John kellesz!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review