2015. december 9., szerda

A Karácsony öröme BookTag

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, december 09, 2015
Tá-tá-tá! :D
Hoztam egy Book Tag-et, amit AniTiger oldalán találtam. Itt olvashatjátok az ő válaszait. 
Hamarosan itt a karácsony és a többség szerintem ugyanúgy várja, mint én. *-*
Egyébként én sose az ajándékok miatt várom ezt az ünnepet - persze nem tagadom az ajándék is jó dolog -, hanem az ételek miatt. Anyu mindig olyan finomakat főz. 
Szerintem most mindenki azt hiszi, hogy én valami haspók vagyok. xD 
De, ha látnátok nálunk az ünnepi menüt, akkor nektek is csorogna a nyálatok. (Bár tudom, hogy sokan a hagyományos ételek szeretik, ami például nálunk annyira nem játszik. Anyu mindig valami különlegességet csinál. Idén pl. lesz lazac :P)
Aztán meg persze a karácsony egy csodás lehetőség arra, hogy az ember lány új könyveket kapjon, vegyen, kunyeráljon stb. :D 


De jöjjenek a kérdések:


1) Várakozás: A Karácsony igazi izgalma! ~ Melyik könyv megjelenését várod a legjobban? (Vagy mely könyvekét?)

Egyértelmű, hogy melyik könyvet várom: Végtelen lovag. (Sajnos eléggé valószínű, hogy át fog csúszni a megjelenés 2016-ra. Pedig úgy volt, hogy idén a karácsony fa alá kerülhet... *szipog*)

2) Karácsonyi dalok és énekek: Egy könyv vagy író, ami/aki ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?

Írók/Írónők:
Rick Riordan, eddig bármit olvastam tőle az tetszett. Talán egyedül a Csontlabirintus nem jött be annyira, de az se volt olvashatatlan és a végére egész jó lett. ^^
Plusz Cassandra Clare könyvek. Itt meg egyedül a Bukott angyalok városa nem tetszett különösebben, de azt elkönyveltem magamban egy átvezető kötetnek. :D
Könyvek:
Spark-Szikra: Mert egyszerűen gyönyörű, ahogy az írónő kidolgozta Gabriel karakterét.
Méreghercegnő: Imádom a világát, imádom a Tartott kártyákat, imádom az egészet.

3) Mézeskalács házak: Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?


Hűha, nehéz kérdés. O.o
Percy Jackson és az Olimposziak mindenképpen ide sorolható. 
Meg persze a Végzet ereklyéi.
És persze az örök klasszikus: Harry Potter. Ki ne szeretne a Roxfortba járni? O.o

4) A Karácsonyi Ének: Kedvenc (karácsonyi) klasszikusod vagy egy (karácsonyi) könyv, amit nagyon el akarsz már olvasni


Háááát, gondolkodom-gondolkodom, de semmi ilyen nem jut eszembe. 
Ami karácsonyi és olvastam az a "Rocksztárt kaptam karácsonyra", de igazából ez se nevezhető karácsonyinak, mert nem igazán van benne szerepe az ünnepnek. Plusz nem is klasszikus...Viszont nagyon tetszett ^^
Olyan se nagyon van, amit elolvasnék. Talán majd egyszer a Karácsonyi éneket. 

5) Karácsonyi édességek: Melyik könyvet szeretnéd megkapni Karácsonyra?

Muhahaha XD Ide felsorolhatnák akár száz könyvet is. 
Kettőt biztos, hogy kapok. Anyu megígérte *-* 
És tudni is fogom, hogy mik lesznek azok... Ugyanis én fogom megrendelni őket, mivel ehhez anyuék nem értenek. xD
Rick Riordan: Neptunus fia
Rick Riordan: Athéné jele
Jennifer L. Armentrout: Oblivion – Feledés
Wendelin Van Draanen: Szerintem, szerinted
Kresley Cole: Endless Knight – Végtelen lovag (Hátha valami csoda folytán megjelenik *-*)
És még sorolhatnááám...

6) Gyertyák az Ablakodban: Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős-érzést?

Julianne Donaldson: Edenbrooke
Mivel annyira aranyos és bájos.

7) Karácsonyfa meg a díszek: Melyek a kedvenc (karácsonyi) borítóid?

Ahogy mondtam még nem olvastam igazán karácsonyos könyveket, így kedvenc karácsonyi borítóm sincs.

8) Karácsony öröme: Mi a kedvenced a Karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?


Végül is ezt már fent nagyjából megválaszoltam. 
Legjobban az ételeket szeretem és azt, hogy mindenhol szinte minden, szépen ki van díszítve. Szeretem látni, ahogy a többiek örülnek az ajándéknak. 
Kedvenc karácsonyi emlékem: Tesóm még pici volt és kúszott mászott állandóan. Bemászott az asztal alá és ahogy kifelé igyekezett, kirúgta az asztal lábát. xD (Kinyitható asztal volt, így kicsit instabilabb.) A karácsonyi vacsi persze rögtön borulni kezdett, de mindenki egy emberként ugrott az asztalért és még időben elkaptuk. Utána mindenki jót nevetett. (Persze, ha nem kaptuk volna el az asztalt, akkor nem hiszem, hogy nevettünk volna.)
Tesóm persze az egészből szinte semmit sem érzékelt. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review