2015. december 11., péntek

Ripple

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, december 11, 2015
Tartalom:
"Lexi is cursed with a dark secret. Each day she goes to school like a normal teenager, and each night she must swim, or the pain will be unbearable. She is a siren – a deadly mermaid destined to lure men to their watery deaths. After a terrible tragedy, Lexi shut herself off from the world, vowing to protect the ones she loves. But she soon finds herself caught between a new boy at school who may have the power to melt her icy exterior, and a handsome water spirit who says he can break Lexi's curse if she gives up everything else. Lexi is faced with the hardest decision she's ever had to make: the life she's always longed for – or the love she can't live without?"

Én és a könyv: 
Tetszett a borító.

Véleményem:
Nem volt rossz, határozottan olvasható, gyorsan lehet haladni vele, könnyed és szerintem a főhősnő is kifejezetten elviselhető. De kedvencem nem lesz, és nem olyan, amit újraolvasok, plusz vannak hibái. 
Tetszett, hogy a szerelmi háromszögnek konkrétan oka volt. Tetszett a főhősnő vívódása és a szenvedése, hogy nem tette túl magát egy könnyen azon, ami történt. 
Illetve a végén lévő csavar szerűség, amivel a szerelmi háromszög is megoldódik :P (Bár az nélkül is megoldódott volna) Na, nekem az is eléggé tetszett. 
Ami viszont nem nagyon tetszett: 
Kicsit fura volt nekem a hirtelen kibékülés, aztán úgy viselkedtek mintha egészen addig semmi sem történt volna. A szereplőket jobban is megismerhettük volna. Plusz én sokkal többet is olvastam volna a mitológiai oldaláról. Eléggé el lett hanyagolva a szirén szál, szerintem. 
De egyébként tényleg nem rossz és amíg olvastam, addig élveztem. Nem éppen egy vidám sztori, inkább egy kicsit melankolikusabb, szerelmi szállal fűszerezett fantasy :D

Ami nagyon tetszett: 
Az, hogy Lexi sokáig nem tudta túl tenni magát a történteken.

Ami nem tetszett:
Jobban ki kellett volna dolgozni a mitológiát.

Idézet:
He shouldn’t be here. He doesn’t know how much I need the water, how dangerous it is to be standing between me and the lake.

Lying is a dangerous game.

Too bad they don’t have siren school. I’m sure if they did, Killing Your Best Friend’s Brother 101 would be required.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review