2015. december 11., péntek

The Walking Dead 6. évadról, eddig

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, december 11, 2015
Spoilert tartalmazhat az előző évadokra nézve!!!

Tartalom: 
A 6. évad szinte ugyanott folytatódik, ahol az 5. abba maradt.
Hőseink még mindig Alexandriában vannak és próbálják az ottaniakat felkészíteni, illetve elfogadni, hogy már ők is a csapatuk része.
Közben feltűnik pár ismeretlen és még egy hatalmas zombi gonddal is szembe kell nézniük. :P

Természetesen a 6. évadnak még nincs vége, csak félévadig jutottunk. Ám most februárig szünetel a sztori és én nem bírom magamban tartani a véleményem. :)


Véleményem: 
Hát mit ne mondjak… O.o Nem aprózták el a készítők. xD Zombi áradat!!! Óh, hogy nekem az mennyire nagyon tetszett.
Itt aztán nem mondhatom el azt, hogy nem volt zombi és hullottak rendesen a szereplők is.
Amúgy nekem először kicsit fura volt, hogy az első rész fekete-fehéren nyitott. De hamar túltettem magam rajta.
Volt pár gyengébb, unalmasabb rész, de összességében azt mondhatom, hogy nekem tetszett a hatodik évad.
A szereplők megint egy kisebbfajta jellemátalakuláson estek át.
Daryl még mindig hatalmas kedvencem. Csak sajna ebben az évadban - eddig - nagyon keveset szerepelt.
Plusz nekem az is tetszik, hogy Rick átment egy kicsit ilyen sötétebb figurába, aki már csak nagyon nehezen bízik meg az idegenekbe és nagyon nehezen fogad be másokat a csapatba. Azok után, amik történtek velük, így tartom reálisnak.
Kicsit visszatekinthettünk a múltba is.
És persze megint jelen van az emberi konfliktus is. Hiszen a kannibálok óta tudjuk, hogy nem csak a zombikkal kell vigyázni.
A félévad záró nem lett annyira ütős, de azért kellően érdekes.
Én nagyon várom, hogy folytatódjon a sorozat. ^^
Ui: Úgy utálom ezeket a szüneteket... Február még nagyon messze van!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review