2015. december 6., vasárnap

Wait for You – Várok rád

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, december 06, 2015
Tartalom:
"A 19 éves Avery Morgansten, annak a bizonyos 5 évvel korábbi rettenetes, egész életét megváltoztató Halloween bulinak az emlékei elől menekülve, beiratkozik az otthonától több ezer kilométerre levő főiskolára. Amire azonban soha nem számíthatott volna, hogy éppen az a fiú kezd érdeklődni iránta, aki egyetlen pillanat alatt összetörheti Avery, gondosan felépített jövőjét.
Vannak dolgok, amiket meg kell élni…
Cameron Hamilton 190 centi magas, szikrázóan kék szemű, szívdöglesztő srác, akinek csodálatos képessége van arra, hogy elérje, Avery megint olyasmikre vágyjon, amikről úgy gondolta, hogy régen kiölték belőle. Nagyon nem jó ötlet összejönni vele. Ugyanakkor lehetetlen semmibe venni a feszültséget, amely kettejük között támad, és amely felszínre hozza Avery lényének, addig nem tapasztalt oldalait.
Vannak dolgok, amiket nem fojthatunk magunkba…
Amikor azonban Avery váratlanul fenyegető e-maileket és telefonhívásokat kezd kapni, már kénytelen szembenézni a múltjával, amit szeretett volna rejtve tartani. Van ugyanis valaki, aki nem engedi, hogy elfelejtse azt a bizonyos éjszakát, amikor minden megváltozott. Vajon sikerül végül feldolgoznia magában, hogy felszínre kerül ez a rettenetes igazság? És Cam mellette áll majd, hogy támogassa?
És vannak dolgok, amikért megéri harcolni…"


Én és a könyv: 
Mivel Jennifer L. Armentrout írta, alap dolognak tartottam, hogy el kell olvasnom :D

Véleményem:
Ebben az értékelésben sem lesz túl friss az élmény, hiszen valamikor megjelenés után olvastam el a könyvet. Egyik barátnőm adta kölcsön, mivel én nem mertem megvenni. Bár imádom az írónőt, hisz már ez előtt olvastam tőle a Luxen sorozatot és a The Darks Elements-et is, amiket nagyon imádtam. Viszont olvastam a Vetkőzik a tanút, ami meg nem igazán győzött meg. És mivel ez se fantasy, plusz erotikusabb... Így arra gondoltam, hogy ez inkább a Vetkőzik a tanúra fog hasonlítani. 
A Molyon 5-ből, 4 csillagot kapott tőlem. Négynél kevesebbet nem tudtam rá adni, viszont többet sem :)
Tetszett a könyv, mert a szereplők egyszerűen imádni valók és annyira jókat nevettem, mosolyogtam, hogy csak na. 
De valljuk be őszintén, hogy a könyvben kb. 350 oldalon keresztül semmi nem történik. 
De tényleg semmi. XD 
Azon kívül, hogy a szereplőink ismerkednek és kerülgetik egymást, utána meg szenvednek…
Plusz azért bőven vannak benne sablonos dolgok is.
Persze értem én egy ilyen típusú regényben sok újat és sok izgalmat nem tudott tenni az írónő.
De úgy éreztem, hogy ezt sokkal rövidebben is meg lehetett volna oldani. 
Ha nem lettek volna ennyire menők a szereplők és a párbeszédek, akkor tuti nem lett volna ilyen jó. 
Kicsit talán túl cukormázas is a sztori, hisz olyan pasi, mint Cam nem létezik. 
Megbocsájt, folyton a lány nyakára jár, sosem adja fel, rettentő jól néz ki, okos és mellette még süt is… O.o 
De azért szerettem Camet. Csak tényleg az a típus, akivel soha az életben nem találkozom… 
Sőt, szerintem más sem. De, ha mégis, akkor hűha és gratula neki! 
Szóval bár nem volt tökéletes ez a regény, azért egyszer érdemes volt elolvasni. 
Ez a könyv tökéletes, ha valaki egy kicsit álmodozni szeretne. 
Ha romantikára vágyik a pici szívünk :)

Ami nagyon tetszett: 
Vicces

Ami nem tetszett: 
Nekem kicsit hosszú volt, ahhoz képest, 
hogy semmi extra nem történik egészen a végéig.


Idézet:
"– Ő volt az a köcsög, aki kitette a folyosóra szegény Raffaellót.
– Hé! – hallatszott lakáson belülről egy másik srác kiáltása. – Van nekem nevem is! Neked én Senor Köcsög vagyok!"

"– Bármennyire is vadító látványt nyújtasz, amikor sugárban hánysz, ez még nem lett volna elég ahhoz, hogy maradjak."

"– A Szerelmünk lapjai? Neked megvan a Szerelmünk lapjai?
Cam üres tekintettel nézett rám.
– Miért baj ez?
– Nem, nincsen vele semmi baj. Csak az annyira… csajos.
– Éppen eléggé biztos vagyok a saját férfiasságomban és nemi beállítottságomban, hogy őszintén kimondjam, ebben a filmben Ryan Gosling igazi álompasi."

"Az agyam azt üvöltötte, rettenetesen rossz ötlet, de azt mondtam az agyamnak, hogy fogja be, mert szinte soha nem ad jó tanácsokat."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review