2016. május 7., szombat

Az Igazság Ligája a Tini Titánok ellen

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, május 07, 2016
Tartalom:
"Robint a Tini Titánokhoz küldik, miután agresszív viselkedése gondot okoz az Igazság Ligájának egyik küldetésén. Ezt tetőzve pedig az ifjú csapatnak szembe kell néznie Trigonnal, aki a liga tagjait megszállva világhatalomra tör."


Véleményem: 
Régebben láttam a Batman fia első részét és nekem tetszett. Ebben a részben pedig az onnan ismert Damian az egyik főszereplő. (Amúgy a Batman fiának majd meg kéne néznem a többi részét is. xD)
A Tini Titánokat pedig kiskoromban mindig néztem és nagyon szerettem.
Úgyhogy kíváncsi voltam.
Egyébként ilyen szempontból, hogy a Cartoon Networkon néztem a Tini Titánokat, voltak a történetben nekem furcsaságok. Hiszen  az ott vetített sorozat teljesen más. A szereplők külseje is és a csapat összetétel.
Csakhogy pár eltérést említsek: Csillagfény/Kori a vezető, Cyborg az Igazság ligával lóg)
Ezeket először meg kellett szoknom.
Amúgy nekem eléggé tetszett. 
Nem untatott és szórakoztató volt.
Bár sok újdonságot nem hordozott magában. Raven sztoriját már eddig is ismertem - igaz, most kicsit részletesebben láthattam az eseményeket.
Van sok-sok harc is. Nekem az összes ilyen akciódús jelent nagyon tetszett. Akadnak poénok is.
Illetve kicsit kezd emberibbé válni Damian is. Jó irányba alakul a személyisége.
Damiant a maga agresszív, idegbeteg, antiszociális beütésével én bírom. :D
Nem éppen egy tipikus gyerek, de alapból nem így lett nevelve a sztori szerint - szóval van gond vele bőven, de amúgy meg nagyon érdekes karakter és ahogy azt már mondtam én bírom. :D Viszont azért sokszor idegesítő is tud lenni, hiszen szinte mindenkihez utálattal közelít és próbál mindenkit ellökni magától.
És Gézengúz(okééé itt nem így hívják, de nekem ez a megszokott) tök jópofa volt. Jókat vigyorogtam rajta. Ő volt a másik kedvenc :D
Plusz Ravent is bírtam. Az ő karaktere jobban tetszett így, természetes volt.
Az a bogár srác fogalmam sincs, hogy ki lehetett. xD
Végül ott van Csillagfény, aki most felelősségteljes csapatvezér… Érdekes volt. :D

Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében tetszett

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review