2016. május 9., hétfő

Blogger Identity Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 09, 2016
Halihóóó!
Hoztam egy Tag-et, mivel már régen volt.
Plusz éppen a vizsgámra készülök és kellett valami agypihentető elfoglaltság, így gondoltam ez megfelelő lesz. :D
Ez most igazából egy olyan Tag lesz, amelyben kicsit betekinthet a kíváncsiskodó abba, hogy miképpen alakult meg a blog és hogyan állnak össze a bejegyzések :)

Szokásomhoz híven AniTiger blogjáról szedtem :D
Az ő válaszai Itt! olvashatóak.

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
Nehéz kérdés... A blogolás először úgy indult, hogy kisebb koromban különböző oldalakon mindenkilapja, G-portálon csináltam rajongói oldalakat. 
Aztán, amikor nagyobb lettem, nagyon rászoktam az animékre. Én pedig olyan vagyok, hogy szeretem számon tartani, hogy mit láttam és mi volt róla a véleményem, ezért elkezdtem mindezt leírogatni magamnak egy füzetbe. Aztán elkezdtem olvasni és ezeket is elkezdtem leírogatni. De egy idő után kezdtek ezek az írások elmaradozni, mert egy-egy vélemény olyan hosszú lett, hogy mire leírtam, megfájdult a kezem. xD
Szóval gondoltam kéne nekem egy blog. 
Eredetileg úgy terveztem, hogy teljesen zárt lesz. Csak és kizárólag én láthatom majd. Hiszen leginkább a blogom egy saját magamnak írt emlékeztető. De aztán úgy voltam vele, hogy végül is miért ne lehetne nyílt? Úgy gondoltam, hogy úgyse fog senki se ide tévedni. xD Bár erősen paráztam, ha valaki mégis idetéved és nem ért egyet valami megjegyzésemmel, akkor leharapja a fejem. Végül szerencsére nem történt ilyesmi ^^

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
Volt. 
Bár már nem nagyon emlékszem rájuk. Úgy rémlik, hogy valami rajongói oldal volt. Talán Luxenes. xD Meg volt egy Narutos, de ezeket töröltem. Szokásom volt régen az, hogy meguntam ezeket a rajongói oldalakat és sose volt friss bejegyzés és inkább hagytam az egészet a fenébe. :D
Egyébként egy időre ez a blogom is erre a sorsra jutott és csak kicsi hiányzott ahhoz, hogy töröljem. 

3. Miért pont könyves blogot írsz?
Muhaha! 
Igazából én nem csak könyves blogot írok. :D Hiszen én mindenről írok, amiről éppen véleményem van. Ezért lett ez a blognak a neve. Ami épp megtetszik, amit érdekesnek tartok stb. 
Bár a főtémáim a könyve, animék és a filmek. :D

4. Honnan jött a blogod nevének az ötlete?
Hát ezt az előző kérdésnél megválaszoltam. xD

5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?
Őőőő... Hát fogjuk rá. Amikor valamit bejegyzek, akkor 1995-öt jelzi a rendszer. 
A blognak a címe pedig: /szyszyyy.blogspot.hu/
1995 a születési évem. A Szyszyyy pedig a becenevem, egy mutánsított változata. xD 
A becenevem Sziszi és ez a sok "y" megoldás onnan jött, hogy régen, amikor regisztrálni szerettem volna valahova semmiféle variációban nem akarta ezt elfogadni. Próbálkoztam én mindennel; Sissy, Szyszi stb. És akkor végső elkeseredettségemben jött ez. xD Aztán végül megtetszett és megtartottam és azóta már ezzel regisztrálok mindenhova és még az új email címemet is erre alapoztam.

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
Pont azt figyeltem, hogy régen milyen béna bejegyzéseket írtam... -.-
Most már, ha megírok egy bejegyzést, az az első, hogy keresek egy tartalmat vagy én magam írok hozzá. 
Aztán jön az, amit csak könyveknél alkalmazok: Én és a könyv - itt leírom, hogyan akadtam össze az adott regénnyel, miért vettem meg, hogyan vettem meg stb. (Ez az ötlet egyébként a Molyos "én és a könyv" link után jött, plusz azért találtam ki, mert nem akartam a vélemény részben kiselőadást tartani arról hogyan szereztem meg a könyvet. Bár néha még így is ott is belekezdek ilyesmibe xD)
Majd érkezik maga a Vélemény. :D Filmeknél, animéknél és minden egyébnél is így van.
Aztán jön egy olyan rész, hogy:
Ami nagyon tetszett, Ami nem tetszett. Itt mindig kiemelek valami fődolgot, ami megragadott; pozitív vagy negatív értelemben. Ezt minden esetben használom. :D
Végül jön egy újabb dolog, amit megint csak a könyveknél szoktam, ez pedig az Idézet.
Legutoljára pedig videó. Filmeknél minden esetben a trailer. Könyveknél pedig vagy fantrailer vagy rendes booktrailer, ha van. :)

7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?
Az alapján, hogy mi illik hozzá. xD
Hát basszus. :D Szóval... Film, anime, manga, mese esetén könnyű a dolgom. Ott mindig az adott műből keresek gif-et vagy képet. Általában azt, ami nagyon tetszik. 
Ha pedig könyv, akkor vagy valami olyan gif-et, képet, ami illik a sztorihoz, mert olyan, mintha egyszerűen direkt ehhez a regényhez készült volna, vagy fanrajzokat, illusztrációkat használok. :D
Ez egyébként néha nagyon nehéz, mert gondolatban kitalálom, hogy valami ilyesmit szeretnék keresni és végül nem mindig találom meg és be kell érnem valami kevésbé jóval. xD
Ezeket egyébként tumblr-öl és pinterest-ről szoktam szedni.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Szeretem! :D
Bár eddig még csak kevésszer sikerült nyernem.
Egyet már én is csináltam. Remélhetőleg majd még máskor is fogok. Egyelőre nagyon nincs rá időm.

9. Szoktál recenziós könyvet olvasni?
Háááát.... Eddig még csak egyszer történ ilyesmi. 
Arra is én jelentkeztem és facen hirdették meg a dolgot. :D Szóval nem, engem a kiadók nem szoktak ilyesmivel megkeresni. :P

10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?
Nem szoktam híresztelni. 
Azt szoktam  néha mondani, hogy van blogom és, ha rákérdeznek akkor elmondom, hogy egy véleményes blog.
De amúgy ez nem beszédtéma és én nem szoktam felhozni spontán, hogy; Ja, amúgy van egy blogom és erről, meg arról írok. 
Ha pedig valahogy mégis szóba kerülne a legtöbben arra kíváncsiak: És sokan olvassák? 
Mire én: Hát... fogjuk rá. Azért nem olyan nagy szám, de olvassák. xD


Háááát kissé hosszú lett, de ha valaki arra vetemedne, hogy elolvassa; KÖSZI  
Puszi: Szyszyyy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review