2016. május 22., vasárnap

Scream Queens

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, május 22, 2016
Tartalom:
1995-ben a Kappa Kappa Tau lányszövetség hatalmas hibát követett el.
Most húsz évvel az eset után a campuson egy gyilkos kezdi el szedni áldozatait és mindennek köze van az 1995-ben történtekhez.
A titokzatos gyilkos első számú áldozatai pedig a Kappa tagok, akik próbálnak rájönni ki lehet a Vörös Ördög.


Véleményem: 
Először csak azért szerettem volna megnézni, mert benne van az AHS-ből Emma Roberts és a TWD-ből Jamie Lee Curtis. (Oh, és persze Ariana Grande és Nick Jonas)
Miután megnéztem az első részt az fogalmazódott meg bennem, hogy; Te jó ég, ez rettentő fura volt! xD
A második részen meg már visítoztam a röhögéstől, hogy ezek milyen hülyék. Egyes jeleneteknél konkrétan fogtam a fejem és azt kérdeztem magamtól: Komolyan?
Ha valaki elkezdi nézni, jobb ha tudja, hogy itt szinte mindenki tiszta örült és idióta.
Viszont őket éppen ezért lehet szeretni. :D
Például amikor az egyik szereplő és a gyilkos smseznek, de közben egymással szemben állnak.
Gyilkos: És most megöllek.
Áldozat: Mi vaaaan?
*Gyilkos leszúrja.*
Áldozat: Ne! Kérlek ne! (Mindezt még mindig a telefonon írva xD)
Aztán persze még a twittere is gyorsan ki kell írni a dolgot.
Szóval igen! A szereplők nagyon lököttek, de ahogy azt már említettem, én annyira bírtam ezt a lököttségüket. A legnagyobb kedvenceim lettek; Chad, Chanel és Denise. De a többi szereplőt is nagyon kedveltem.
Beteges, morbid, tele fekete humorral. :D
Szerintem egy rész se volt, amin ne nevettem volna. Sose vette magát egy percre se komolyan. De attól még ugyanúgy tartalmazta a horrorisztikus elemeket is, és a kellő modernség is megvolt benne.
Aztán persze megint ott van az, hogy az ember agyalhat azon ki a gyilkos. :D
Örülök, hogy végre én is megnéztem. Nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog, de engem teljesen megvett magának.
Kíváncsi leszek a kövi évadra.

Ami nagyon tetszett:
Vicces

Ami nem tetszett:
...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review