2016. május 24., kedd

Tavaszi nagytakarítás! Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, május 24, 2016
Hát, most már inkább nyár van, mint tavasz... De ha az időjárást nézem, akkor még beleférek ebbe a Tag-be. :D
Ez a Tag-et újra a "Hagyjatok! Olvasok!" blogon találtam :D Az ő válaszai itt! olvashatóak.
Nem mondhatnám, hogy imádok takarítani.
Órákig szoktam győzködni magamat mire végre elkezdem. Amikor pedig elkezdem, eszembe jut, hogy jajj meg kell néznem ezt meg azt a gépen, és jajj éhes vagyok, le kéne menni a boltba stb. XD
Ha viszont tanulni kéne, na akkor ragyog a szobám. :D

Nehéz elkezdeni...

Egy könyv/sorozat, amit nehezedre esett elkezdeni a mérete miatt
Cassandra Clare: Mennyei tűz városa - Azért ezt választottam, mert amikor még megjelenés előtt megláttam az angol könyv oldalszámát rögtön bepánikoltam, hogy jó sok unalmas jelenet lesz. xD 
De aztán végül, amikor megkaptam nem húztam olyan sokáig az elolvasást(három napig) és szerencsére nem volt unalmas. *-*

A szekrény tartalmának kiselejtezése...
Egy könyv/sorozat, amit bárcsak ne vettél volna meg
Általában, ha valamelyik megvett regényem nem tetszik akkor eladom és ha az első rész nem tetszik, akkor nem veszem meg a többi kötetet. 
Nekem pedig nem szokásom az, ami néhány embernek, hogy kapásból az egész trilógiát vagy sorozatot megveszem. :D
Inkább azt szoktam megbánni, ha gondolkodás nélkül veszek könyvet és végül nem tetszik. 
Mielőtt megveszek egy regényt jól megfontolom, utána olvasok(Elolvasok pár pozitív és minimum egy negatív véleményt is.) de néha elragad a hév, mert le van árazva stb. aztán itthon meg arra gondolok, hogy ez nem is kellett volna nekem. xD

Szellőztetés... 
Egy felfrissítő könyv
Wendelin Van Draanen: Szerintem, Szerinted: Mert könnyed, bájos, rövid és imádom. :D
Imádom, hogy a polcomon tudhatom és már attól kicsit jobb kedvem van, ha ránézek. :)

Az ágynemű kimosása...
Egy könyv, amiben pár jelenetet bárcsak átírhatnál
John Cleaver - De csak azért, mert mindig kinyírják a kedvenceimet. xD 
Ja meg a Szörnyeteg úr-ban azt a bizonyos macskás jelenetet, egy az egyben kitörölném.

Lomtalanítás...
Egy sorozat-tag, amire nem lett volna szükség
Egy világ – két faj – állandó küzdelem: Feloldozás (Ez a negyedik kötet)
Eddig az összes rész tetszett... Kivéve ez. Úgyhogy simán kihagyhattam volna ezt a kötetet. (Egyébként eddig 7 részt olvastam el :D)

A kilincsek kifényesítése...
Egy könyv tiszta lezárással
The Shadow Throne – Az Árnytrón: Egyértelműen tökéletes befejezést kapott ^^

Nyújtózkodás, hogy le tudjuk porolni a csillárt...
Egy könyv, ami túl keményen próbálkozott átadni bizonyos üzenetet
Eva Kavian: Nem akartam vele élni 
Egy szerettünk elvesztés, de túlságosan nyakatekert, fura, morbid módon előadva. Rövid, de mégis nehéz volt a végére érni...

A takarítás vége, mikor már fáradt vagy, de elégedett is...
Egy könyv, ami kicsit fárasztó volt, de elégedettséggel töltött el, hogy elolvastad
Justin Cronin: A szabadulás
Sokáig tartott elolvasnom(ha jól rémlik kb. két hétig tartott), mivel hosszú és alapból nem ilyen témájú könyveket szoktam olvasgatni. Szóval kiléptem vele a komfortzónámból. :D Néha voltak hullámvölgyek, de végül egy nagyon jó sztorit kaptam és tetszett. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review