2016. június 25., szombat

Containment

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, június 25, 2016
Tartalom:
"A sorozat egy járvány kitörését követi nyomon Atlantában, amitől a várost karantén alá helyezik, és akik odabent ragadnak az életükért küzdenek. Dráma szétválasztott családokról, és arról, hogy a kordonon belül kialakuló társadalom, hogyan mutatja be az emberségesség elvesztését és a váratlan hősök születését."



Véleményem:
Nekem nagyon tetszett ez a sorozat. :D (Mondjuk én mindig is bírtam ezt a vírusos, járványos témát)
Nem volt túl hosszú, az első évad és még nagyon sok dolog megválaszolatlanul maradt. Szóval én már kíváncsi vagyok a második évadra. (Remélem nem kaszálják el.)
Szerintem egészen reálisan adta elő a helyzetet.
Durva, hogy a karanténon belül az emberek mennyire gyorsan eltudták veszíteni az emberségüket.
Hiszen nem voltak rendőrök(vagyis jobban mondva csak kevés), nem volt törvény, ami gátolja őket. Voltak, akik azért tettek rossz dolgokat, mert nem volt választásuk, míg mások egyszerűen kihasználták a kínálkozó lehetőséget. Mindezek mellett pedig végig ott bujkált a feszültség, hiszen a vírust bárki elkaphatta.
De a kordonon kívül sem volt könnyű az élet. Családokat szakítottak szét, voltak akiket az otthonuktól vágtak el és ez bizony mindenkit megviselt. Főleg, amikor még az internettől is elvágták őket. Nem tudhatták, hogy a családtagjaik élnek-e még, csak reménykedhettek.
De a legjobb az egészben az, hogy a vírus kitörésének az oka sem olyan egyszerű, mint az elsőre gondolták volna.
Plusz találnak-e ellenszert?
A szereplők nagyon jól alakítanak. Én sokakat megkedveltem és izgultam nehogy bajuk legyen.
Pl: Teresa, Jake.
Némelyik rész egészen meghatóra sikeredett és majdnem elérte, hogy pityeregjek. Máskor pedig mérges voltam, mert nagyon gáz ahogyan egyesek a kordonon belül viselkednek.
Bár nekem épp az évadzáró rész volt kicsit lagymatag, de azért az is tetszett :)

Ami nagyon tetszett:
Reális
Kedvelhető szereplők

Ami nem tetszett: 
...


2 megjegyzés:

Alexa írta...

Sajnos elkaszálták :(

1995 írta...

Óh, de kár :( Pedig annyi mindenre lennék még kíváncsi...

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review