2016. július 21., csütörtök

Cell - A mobil

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, július 21, 2016
Tartalom:
"A Mobil egyszerű, de ötletes koncepciójú története arról szól, hogy egy napon a mobiltelefonok valamiféle veszedelmes új jelet kezdenek sugározni, amellyel gyakorlatilag zombikhoz hasonlatos fenevadakká változtatják használóikat – azaz úgy nagyjából a Föld lakosságának nyolcvan-kilencven százalékát. A regényhez hasonlóan a film is néhány a krach beütésekor éppen nem mobilozó és ezáltal épelméjűnek megmaradó karaktert fog nyomon követni, akik megpróbálnak életben maradni a rájuk vadászó kattant embertársaik között. Az alkotás főszereplőit John Cusack és Samuel L. Jackson alakítják, akik a 2007-es 1408 után már másodjára játszanak együtt egy Stephen King-adaptációban."


Véleményem:
A mobil, ami az egyik Stephen King könyv adaptációja.
Tudni kell, hogy nagyon sok Stephen King filmet láttam. Gyerekként nagyon imádtam őket.
Aztán gondoltam, jó lenne valamit elolvasni is tőle. Kinéztem magamnak A mobil-t. Annyira jónak tűnt leírás alapján. Éppen a hatalmas TWD mániát éltem és gondoltam jupiii, zombik.
De végül nem mertem elolvasni. xD Féltem, hogy nem fog tetszeni.
Viszont, amikor megláttam, hogy jön a film akkor nagyon megörültem. Megnézve a trailert hatalmas csodálatosságnak tűnt.
Aztán jött a pofára esés.
Megvannak a filmnek a maga jó pillanatai. Például az eleje ütős volt, amikor mindenki bekattant. Akkor még én is azt gondoltam, hogy jó lesz.
De sokkal jobbra számítottam. Alig történt benne akció. Én sokkal több támadást és harcot vártam volna. Szerintem az alap annyira jó, hiszen manapság tényleg rengeteg ember lóg a mobilján. (Bevallom én is... xD) És tök jó volt, hogy King éppen erre gondolt(mondjuk ő egy hatalmas zseni- szóval alap, hogy eredeti, amire gondol), nem pedig a már elcsépelt; kitört egy vírus dologra. Plusz ezek az emberek nem is igazán zombik lettek, inkább csak egyszerűen örültek, akik minden normális személyt ki akartak nyírni. Például akár lövöldöztek, késeltek stb.
És mégis, gyenge lett ez a film - legalábbis számomra.
Pedig az elején még jól nyitott - ahogy azt fentebb említettem. Aztán belevittek egy kis misztikumot is a dologba, hogy mindenki egy bizonyos piros pulcsis alakról álmodik. De aztán ez valahogy nem lett rendesen kibontva. (Vagy csak én nem figyeltem kellően?)
Miközben néztem a telómon játszottam, mert nem kötött le. (Pont a telón xD)
Plusz szerintem csomó minden nem lett megmagyarázva. A vége az meg megint csak nem jött be. (Egyébként egy ismerősöm elmondta, hogy a vége a könyvben teljese más...)
Egyszer nem volt rossz megnézni, de én azért csalódott vagyok.
Szinte biztos vagyok benne, hogy amit a filmből hiányoltam, az a könyvben tuti benne van.
Valamikor biztosan elolvasom. :)

Ami nagyon tetszett: 
Az alap ötlet

Ami nem tetszett: 
Uncsi, nem használták ki a lehetőségeket


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review